Educación y formación corporal para alumnos de secundaria a través del área de Música
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/29747
comunitat-uji-handle3:10234/162747
comunitat-uji-handle4:
TESISMetadatos
Título
Educación y formación corporal para alumnos de secundaria a través del área de MúsicaAutoría
Director/a
Peñalver Vilar, José MaríaÓrgano responsable
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de defensa
2017-07-12Editor
Universitat Jaume IPalabras clave
Área de conocimiento
Páginas
294 p.;Resumen
Se presenta una propuesta didáctica que pretende ofrecer al alumnado de
enseñanza secundaria obligatoria una educación y una formación corporal básicas a través
del área de música. La finalidad es realizar una ... [+]
Se presenta una propuesta didáctica que pretende ofrecer al alumnado de
enseñanza secundaria obligatoria una educación y una formación corporal básicas a través
del área de música. La finalidad es realizar una investigación que nos permita conocer si, a
partir del área de música, se puede favorecer la actitud, el interés y la motivación de los
alumnos de este nivel educativo por esta asignatura, contribuyendo al mismo tiempo a su
desarrollo integral. Esta propuesta, también permite ofrecer a los alumnos de la ESO la
oportunidad de aprender y experimentar con técnicas específicas. [-]
The work presents a didactic proposal which wants to offer to Compulsory
Secondary Education students a basic education and training in corporal conscience
through the subject of music. The purpose of this investi ... [+]
The work presents a didactic proposal which wants to offer to Compulsory
Secondary Education students a basic education and training in corporal conscience
through the subject of music. The purpose of this investigation is to know if by means of
music, we can favor the attitude, the interest, and the motivation of these students and
contribute at the same time to their integral development. This proposal, also allows us to
offer to the secondary students the opportunity to learn and experiment with specific
corporal techniques. [-]
Derechos de acceso
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess