Buscar
Intervenció pràctica per a la millora de la cohesió grupal en alumnat amb conductes disruptives dins l'aula de Primària
(Universitat Jaume I, 2020-06-12)
En aquest treball el tema principal és la cohesió grupal, punt clau per a crear un
correcte clima dins les aules, però cal treballar-la primer amb el grup de classe i,
seguidament, amb tota la comunitat educativa que ...
Les barraques de pedra de Catí. Un recurs didàctic al món rural
(Universitat Jaume I, 2020-06-15)
Ens trobem davant d’una societat que els darrers anys ha estat maltractant el món rural, deixant-lo
de banda i aprofitant només els recursos dels entorns amb massificacions de gent. Per aquest motiu,
en aquest treball ...
El uso del street art como recurso educativo para el desarrollo de la creatividad y descubrimiento en 6º de primaria.
(Universitat Jaume I, 2020-06-16)
El presente Trabajo de Fin de Grado aborda la temática del street art: movimiento cultural, artístico
y estético que se inicia con el grafiti y se expresa de distintas formas en el entorno del arte urbano.
Mediante un ...
Propuestas de cómo trabajar la competitividad en las sesiones de Educación Física en el centro de prácticas
(Universitat Jaume I, 2020-06-11)
Hace un tiempo atrás, el concepto de la competitividad ha tenido un cambio en el significado
debido a las competiciones deportivas Creemos que estas competiciones han hecho ver la
competitividad como un aspecto negativo, ...
Un camí per recórrer junts: descobrim les emocions
(Universitat Jaume I, 2020-06-12)
Adquirir i desenvolupar una bona intel·ligència emocional hauria de ser un assumpte primordial en
tots els centres educatius, deixant a un costat el segon pla al qual està adherida. Per aquest motiu,
el present Treball ...
Evolució del joc tradicional al carrer en Vilafranca des de la segona meitat de segle XX fins l’actualitat
(Universitat Jaume I, 2020-06-16)
L‟objectiu del present treball es basa en la recopilació dels jocs tradicionals jugats als carrers de
Vilafranca des de la segona meitat del segle XX fins l‟actualitat per a la posterior anàlisi al voltant
de l‟evolució ...
Introducción a la diversidad afectivo-sexual en niños y niñas con TEA
(Universitat Jaume I, 2020-07-15)
El presente trabajo es una propuesta didáctica para introducir la educación sexual, más
concretamente, la diversidad afectivo-sexual en el aula de educación primaria más concretamente,
dedicada a los niños y niñas con ...
La educación emocional y su relación con la música en Educación Primaria
(Universitat Jaume I, 2020-06-11)
Este proyecto pretende abordar el aprendizaje emocional de alumnos en la etapa de
Educación Primaria a través de actividades relacionadas y basadas en la música junto con
la expresión corporal o la expresión artística. ...
“Falles i Educació Artística: les festes tradicionals com a element identitari en Educació Primària”
(Universitat Jaume I, 2020-06-15)
Aquest document planteja una activitat que està pensada per portar a cap a un col.legi amb
xiquets i xiquetes d’Educació Primària. L’activitat es fonamentarà amb la recerca d’antecedents del
treball a les escoles al ...
Anàlisi dels estereotips del cos humà arran d’una acció performativa i la creació d’una obra artística
(Universitat Jaume I, 2020-06-15)
Aquest document planteja una activitat didàctica que en un primer moment s'anava a portar
de forma presencial en els alumnes de 6é curs d'Educació Primària del centre CEIP
Torreblanca, però a causa de la situació actual, ...