Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorEsmenjaud Genestoux, Florence
dc.date.accessioned2014-05-26T09:08:40Z
dc.date.available2014-05-26T09:08:40Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/93590
dc.description.abstractTesis presentada el 9 de octubre del 2000 en la Université de Bordeaux-I (Francia) para obtener el grado de Doctor. Especialidad: Didáctica de las Matemáticas.ca_CA
dc.format.extent598 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isofraca_CA
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectDidáctica de las matemáticasca_CA
dc.subjectMathematics educationca_CA
dc.titleFonctionnement didactique du milieu culturel el familial dans las régulation des apprentissages scolaires en mathématiques.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

  • Producciones del COREM [8]
    Publicaciones científicas del Centre pour l'Observation et la Recherche de l'Enseignement des Mathématiques (COREM)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 Spain