Dificultats d'Aprenentatge. El procés lector i la comprensió lectora d'una alumna de 1º d'ESO escolaritzada en un institut
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/80807
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Dificultats d'Aprenentatge. El procés lector i la comprensió lectora d'una alumna de 1º d'ESO escolaritzada en un institutAutoría
Tutor/Supervisor
Sidro Tirado, José Juan; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2013Resumen
El següent treball es presenta com una investigació descriptiva en la qual s’aborda la complexitat del diagnòstic i de l’intervenció psicopedagògica en les Dificultats d’Aprenentatge (DA) d’una alumna de secundària ... [+]
El següent treball es presenta com una investigació descriptiva en la qual s’aborda la complexitat del diagnòstic i de l’intervenció psicopedagògica en les Dificultats d’Aprenentatge (DA) d’una alumna de secundària en la seua lectura i comprensió del text. A més, indagarem en el marc teòric de les DAA en el procés lector i la comprensió de textos per establir una base d’on partir tal de posar en marxa l’acció desitjada.
La finalitat d’aquest treball és és la necessitat de manifestar importància de e saber donar saber donar respostes a qualsevol trastorn o dificultat trobada en les aules actuals. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball final de màster corresponent al Màster en Psicopedagogia
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess