ListarFòrum de recerca 02/ 1996 por tema "Filologia"
Mostrando ítems 1-12 de 12
-
El apoyo social como modulador del riesgo coronario
Universitat Jaume I (1996) -
Comprehensible input and learning outcomes
Universitat Jaume I (1996)In Krashen’s terms, optimal input has to be comprehensible to the learner if we want acquisition to take place. An overview of the literature on input indicates two ways of making input comprehensible: the first one is ... -
Computers and their role for the teaching/learning languages
Universitat Jaume I (1996) -
La crisis del humanismo en el periodo entreguerras desde la literatura comparada
Universitat Jaume I (1996) -
Detección de necesidades formativas: Una clasificación de instrumentos
Universitat Jaume I (1996) -
Factores psicosociales de riesgo para la enfermedad cardiovascular
Universitat Jaume I (1996) -
El Giapel: un proyecto de investigación y acción en el campo de la enseñanza y aprendizaje de lenguas
Universitat Jaume I (1996) -
Paralelismos y diferencias temáticas entre la obra del joven Goethe y su época clásica
Universitat Jaume I (1996) -
Politeness and textbooks: how to approach the teaching of communicative competence in a second language
Universitat Jaume I (1996) -
Revisión bibliográfica de los temas tratados en psicología de la salud
Universitat Jaume I (1996) -
Tense ocurrence in economic and bussines journalistic articles compared to general-topic ones
Universitat Jaume I (1996)The choice of tenses in discourse on the part of its producer responds , among other factors, to the rhetorical function that lies beyond the writer’s or the speaker’s words. However, it would be wrong to think that a ...