Introducció a la llengua espanyola
Impact
Scholar |
Other documents of the author: Garcés Ventura, Mª Amparo; Teruel Tomás, Santiago; Márquez Safont, Jéssica
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/76327
REVISTESMetadata
Title
Introducció a la llengua espanyolaDate
2012Publisher
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Bibliographic citation
Garcés Ventura, Mª Amparo; Teruel Tomás, Santiago; Marquez Safont, Jessica.Introducció a la llengua espanyola.Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.277-288Type
info:eu-repo/semantics/articleSubject
Filosofía | Philosophy | Philosophie | History | Histoire | Historia | Ciències de la comunicació | Communication Sciences | Sciences de la Communication | Ciencias de la comunicación | Filología | Philologie | Philology | Traducció i Interpretació | Translation and Interpretation | Traduction et interprétation | Traducción e Interpretación | Comunitat d’aprenentatge | Aprenentatge servei | Participació | Implicació | Community of learning | Communauté d'apprentissage
Abstract
Aquesta experiència que dóna lloc al treball d’investigació que
presentem, es centra al CEIP Roca i Alcaide de Borriana. Un centre que vol
avançar com a comunitat d'aprenentatge, en una nova etapa, i que tracta ... [+]
Aquesta experiència que dóna lloc al treball d’investigació que
presentem, es centra al CEIP Roca i Alcaide de Borriana. Un centre que vol
avançar com a comunitat d'aprenentatge, en una nova etapa, i que tracta
de respondre a les necessitats dels seus membres. En aquesta escola vam
realitzar el nostre projecte d'aprenentatge servei per a l'assignatura de
Didàctica General de segon curs del Grau de Mestre d’Infantil. Per això,
en un primer moment vam haver de detectar les necessitats del centre
per, posteriorment, centrar el nostre projecte a les famílies i al seu
aprenentatge de la llengua. La nostra pretensió era que les famílies
puguen aprendre la llengua espanyola, a la vegada que, nosaltres,
participàvem en un dels seus somnis: fer un taller per adquirir la llengua
del barri i la de l'escola (valencià i castellà). Dels resultats trobats,
destaquem l'alta participació de les famílies en el taller i la absoluta
implicació per part del equip directiu perquè el taller es posés en
funcionament. Tant per a nosaltres com per a les dones que han
participat en aquest projecte ha estat una experiència molt positiva i
enriquidora que ha acostat les famílies a l'escola. [-]
This experience leads to research that
present , focuses on Rock Primary School and Governor of Burriana . The center wants
forward as a learning community , a new phase , which is
respond to the needs of its ... [+]
This experience leads to research that
present , focuses on Rock Primary School and Governor of Burriana . The center wants
forward as a learning community , a new phase , which is
respond to the needs of its members. In this school we
make our service learning project for the course
General Teaching second-year Master 's Degree in Childhood . So
at first we had to identify the needs of the center
to then focus our project and their families
language learning . Our claim was that the families
can learn the Spanish language , while we,
took part in one of his dreams : a workshop to acquire the language
district and school ( Valencian and Spanish) . The results found,
include the high participation of families in the studio and absolute
involvement of the management team that was put in the studio
operation. For us and for women who have
participated in this project has been a very positive experience and
enriching the families who come to school . [-]
Description
Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)
Is part of
Fòrum de recerca nº 17,2012Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess