Didàctica de la llengua i ideologia
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/53519
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Didàctica de la llengua i ideologiaAutoría
Fecha de publicación
1999Editor
Universitat de València. Servei de publicacionsOtros Identificadores
8437040388Cita bibliográfica
AGUILAR, C. (1999). Didàctica de la llengua i ideologia. En GARCIA, M., GINER, R. , RIBERA,P. , RODRIGUEZ, C. (eds.). Ensenyament de llengües i plurilingüisme. I Congrés Internacional de Didàctica de la Llengua i la Literatura. València: Universitat de València, pp. 305-310Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bookPartVersión de la editorial
GARCIA, M., GINER,R., RIBERA, P., RODRIGUEZ, C. (eds.) (1999). Ensenyament de llengües i plurilingüisme. I Congrés Internacional de Didàctica de la Llengua i la Literatura. València: Universitat de ValènciaPalabras clave / Materias
Resumen
L'objecte central de la Didàctica de la Llengua, segons Camps (1993), és l'espai d'interacció entre pràctiques pedagògiques i processos d'aprenentatge d'una materia específica que és la llengua. I defensa que el punt ... [+]
L'objecte central de la Didàctica de la Llengua, segons Camps (1993), és l'espai d'interacció entre pràctiques pedagògiques i processos d'aprenentatge d'una materia específica que és la llengua. I defensa que el punt de partida i d'arribada de la investigació didàctica s'ha de referir a les situacions escolars on s'ensenya i s'aprén llengua. També remarca que la consideració de la plurifuncionalitat del llenguatge ha ampliat el ventall d'objectius de l'educació que ha de considerar la llengua com: 1) instrument de desenvolupament intel·lectual i 2) objecte d'aprenentatge, la qual cosa implica considerar la llengua com instrument de coneixement i com metallenguatge [-]
Derechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess