Comprensió de la informació i coneixement des de la perspectiva constructivista
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/53519
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Comprensió de la informació i coneixement des de la perspectiva constructivistaAuthor (s)
Date
1994Publisher
Universitat de València. Servei de publicacionsAnother identifiers
8437016185Bibliographic citation
AGUILAR, C. (1994). Comprensió de la informació i coneixement des de la perspectiva constructivista. En M. J. CUENCA (ed.). Lingüística i ensenyament de llengües. Educació. Estudis, 8 .València: Ed. Universitat de València. pp. 61-83Type
info:eu-repo/semantics/bookPartPublisher version
CUENCA, M.J. (ed.). Lingüística i ensenyament de llengües. València: Ed. Universitat de València, 1994 (Educació. Estudis, 8)Subject
Abstract
Per realitzar una aproximació costructivista a ña didàctica de la llengua, considerem que la nostra opció curricualr ha d'anar unida a la perspectiva de l'opció crítica, on el currículum s'entén com una construcció ... [+]
Per realitzar una aproximació costructivista a ña didàctica de la llengua, considerem que la nostra opció curricualr ha d'anar unida a la perspectiva de l'opció crítica, on el currículum s'entén com una construcció històrica i social.
Aquest enfocament del procés d'ensenyament-aprenentatge implica un aprenentatge significatiu que connecte amb el que els estudiants i les estudiants ja saben, amb les seus hipòtesis, que fomente una interacción dels nous aprenentatges amb el seu coneixement previ per tal d'evitar l'acumulació d'informació sense cap altre sentit, que ajude a crear problemes i a donar solucions partint d'una trajectòria que va delk real fins al possible, afavorint un canvi d'actitud [-]
Rights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess