La intertextualitat cinematogràfica en "Ciné-roman"
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadata
Title
La intertextualitat cinematogràfica en "Ciné-roman"Author (s)
Date
1995Abstract
Aquest article sobre la novel·la Ciné-roman de Roger Grenier (1972) presenta un cas excepcional de fenomen intertextual: l'entramat narratiu està construït a partir d'un exhaustiu inventari i repertori d'obres liter ... [+]
Aquest article sobre la novel·la Ciné-roman de Roger Grenier (1972) presenta un cas excepcional de fenomen intertextual: l'entramat narratiu està construït a partir d'un exhaustiu inventari i repertori d'obres literàries, musicals i -sobretot- cinematogràfiques, i això de tal manera que condiciona la trama i coadjuva al seu clímax i al seu desenllaç. [-]
This article on the novel Ciné-roman by Roger Grenier (1972) presents an exceptional case of infertextuality. The narrative structure is built from an exhaustive inventary and repertoire of literary, musical, and above ... [+]
This article on the novel Ciné-roman by Roger Grenier (1972) presents an exceptional case of infertextuality. The narrative structure is built from an exhaustive inventary and repertoire of literary, musical, and above all film works, and that will condition its plot and contribute to its climax and ending. [-]
Bibliographic citation
BURDEUS PÉREZ, María Dolores. La intertextualitat cinematogràfica en "Ciné-roman". Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 1995, núm. 6, p. 111 - 125Type
info:eu-repo/semantics/article; TEXTPublisher
Agrupació Borrianenca de CulturaRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- Any 1995 - Núm. VI [13]