De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadata
Title
De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàticaAuthor (s)
Date
1995Abstract
En aquest article s'exposa una visió pragmàtica de l'eslògan publicitari, alhora que es caracteritza aquest element discursiu a partir cie les seues relacions amb l'aforisme literari, el proverbi i el grafiti. Tots ... [+]
En aquest article s'exposa una visió pragmàtica de l'eslògan publicitari, alhora que es caracteritza aquest element discursiu a partir cie les seues relacions amb l'aforisme literari, el proverbi i el grafiti. Tots quatre fenòmens comparteixen una mateixa arrel sintàctico-semàntica. [-]
In this article a pragmatic vision of the publicity slogan is exposed. AI the same lime, this discourse element is distinguished from aphorism, proverb and graffiti. The four elements share the same syntactic and ... [+]
In this article a pragmatic vision of the publicity slogan is exposed. AI the same lime, this discourse element is distinguished from aphorism, proverb and graffiti. The four elements share the same syntactic and semantic roots. [-]
Subject
Bibliographic citation
GARÍ, Joan. De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 1995, núm. 6, p. 99 - 110Type
info:eu-repo/semantics/article; TEXTPublisher
Agrupació Borrianenca de CulturaRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- Any 1995 - Núm. VI [13]