Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorBERNAD MONFERRER, M. ESTELA
dc.date.accessioned2012-07-12T11:27:00Z
dc.date.available2012-07-12T11:27:00Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2174-0992
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/43029
dc.format.extent3 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.languagespaca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherAdComunicaca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectInternetca_CA
dc.titleLa emergencia de los social media en la comunicación empresarialca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2012.3.13
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/