Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPons Chust, Raül
dc.date.accessioned2012-05-31T11:33:41Z
dc.date.available2012-05-31T11:33:41Z
dc.date.issued2005
dc.identifierhttp://www.raco.cat/index.php/Millars/article/view/130924
dc.identifier.citationMillars: espai i història; Vol.: 28
dc.identifier.issn1132-9823
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/40341
dc.description.abstractA propòsit del projecte de desdoblament de la carretera N-340 al seu pas per la província de Castelló i la iniciativa de perllongar l’autovia A-7 per l’interior .ns Catalunya, han aparegut una sèrie de qüestions territorials que s’han de resoldre el més aviat possible. La confictivitat de la N-340 al seu pas per Castelló és antiga i presenta difícils solucions. En aquest sentit, el mètode DAFO que consisteix a avaluar tant els aspectes negatius com els positius d’una situació, ens permetrà discernir millor el problema i llençar una sèrie d’idees innovadores centrades en analitzar les vertaderes repercussions territorials de la planificació d’infraestructures a Castelló, basada en un model de creixement que comença a ser insostenible. En definitiva, aquest article pretén oferir una visió diferent del tema des de l’àmbit de la Geografia (ciència que no s’ha pronunciat massa sobre el transport al País Valencià) i amb criteris sostenibles, vertader horitzó del desenvolupament del segle XXI.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocat
dc.publisherUniversitat Jaume I. Departament d’Història, Geografia i Art
dc.rightsL'accés als articles a text complet inclosos a RACO és gratuït, però els actes de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació total o parcial estan subjectes a les condicions d'ús de cada revista i poden requerir el consentiment exprés i escrit dels autors i/o institucions editores.
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectHistory
dc.subjectGeography
dc.subject.otherCastelló (Comunitat Valenciana) -- Geografia -- Revistes
dc.subject.otherCastelló (Comunitat Valenciana) -- Història -- Revistes
dc.titleAproximació geogràfica a la problemàtica de la N-340 al seu pas per la província de Castelló
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/Millars
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

L'accés als articles a text complet inclosos a RACO és gratuït, però els actes de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació total o parcial estan subjectes a les condicions d'ús de cada revista i poden requerir el consentiment exprés i escrit dels autors i/o institucions editores.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: L'accés als articles a text complet inclosos a RACO és gratuït, però els actes de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació total o parcial estan subjectes a les condicions d'ús de cada revista i poden requerir el consentiment exprés i escrit dels autors i/o institucions editores.