Llegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recerca
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Llegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recercaFecha de publicación
2011Editor
GraóISSN
1133-9845Cita bibliográfica
ARTICLES. Didàctica de la Llengua i Literatura, n. 55, p. 25-32Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articlePalabras clave / Materias
Resumen
This work outlines a research study conducted to address the conditions in which the written language is taught. It is the result of an effort made by several Spanish universities and the main aim was to reach an ... [+]
This work outlines a research study conducted to address the conditions in which the written language is taught. It is the result of an effort made by several Spanish universities and the main aim was to reach an understanding of the relative influence of the teaching practices currently used in the classroom and the prior knowledge pupils have when teaching and learning the written language begins (5 and 6 years of age). The article presents some of the results from the study, which should be of particular relevance to teachers in the initial cycle. [-]
En aquesta contribució es dóna compte d'una recerca que ha abordat les
condicions de l'ensenyament de la llengua escrita1. És producte d'un esforç
compartit entre diferents universitats de l'Estat Espanyol i l'objectiu ... [+]
En aquesta contribució es dóna compte d'una recerca que ha abordat les
condicions de l'ensenyament de la llengua escrita1. És producte d'un esforç
compartit entre diferents universitats de l'Estat Espanyol i l'objectiu principal era
comprendre la influència relativa de les pràctiques docents vigents en les aules i
els coneixements previs dels alumnes en el moment en què s'inicia l'ensenyament
i aprenentatge de la llengua escrita (P5 i 1r de primària). Es presenten alguns
dels resultats obtinguts, rellevants per als docents en el cicle inicial. [-]
Derechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- EDU_Articles [504]