Llegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recerca
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Llegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recercaDate
2011Publisher
GraóISSN
1133-9845Bibliographic citation
ARTICLES. Didàctica de la Llengua i Literatura, n. 55, p. 25-32Type
info:eu-repo/semantics/articleSubject
Abstract
This work outlines a research study conducted to address the conditions in which the written language is taught. It is the result of an effort made by several Spanish universities and the main aim was to reach an ... [+]
This work outlines a research study conducted to address the conditions in which the written language is taught. It is the result of an effort made by several Spanish universities and the main aim was to reach an understanding of the relative influence of the teaching practices currently used in the classroom and the prior knowledge pupils have when teaching and learning the written language begins (5 and 6 years of age). The article presents some of the results from the study, which should be of particular relevance to teachers in the initial cycle. [-]
En aquesta contribució es dóna compte d'una recerca que ha abordat les
condicions de l'ensenyament de la llengua escrita1. És producte d'un esforç
compartit entre diferents universitats de l'Estat Espanyol i l'objectiu ... [+]
En aquesta contribució es dóna compte d'una recerca que ha abordat les
condicions de l'ensenyament de la llengua escrita1. És producte d'un esforç
compartit entre diferents universitats de l'Estat Espanyol i l'objectiu principal era
comprendre la influència relativa de les pràctiques docents vigents en les aules i
els coneixements previs dels alumnes en el moment en què s'inicia l'ensenyament
i aprenentatge de la llengua escrita (P5 i 1r de primària). Es presenten alguns
dels resultats obtinguts, rellevants per als docents en el cicle inicial. [-]
Rights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- EDU_Articles [504]