Engagement d'audiències i narrativa digital a l'àmbit del museu
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/182604
comunitat-uji-handle4:10234/205081
REVISTESMetadatos
Título
Engagement d'audiències i narrativa digital a l'àmbit del museuAutoría
Fecha de publicación
2023-11-29Editor
Museo de Arte Contemporáneo Vicente Aguilera Cerni de Vilafamés (MACVAC), Diputación de Castellón, Universitat Jaume ICita bibliográfica
Mocchi, Beatriz. 2023. «Engagement d’audiències I Narrativa Digital a l’àmbit Del Museu». Diferents. Revista De Museus 8 (8), 90-105. https://doi.org/10.6035/diferents.7535.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://www.e-revistes.uji.es/index.php/diferents/article/view/7535Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
Aquest estudi busca confirmar la hipòtesi que la inclusió d’instruments i narracions digitals contribueix a generar un major engagement entre els museus i perfils específics del públic. Per ... [+]
Aquest estudi busca confirmar la hipòtesi que la inclusió d’instruments i narracions digitals contribueix a generar un major engagement entre els museus i perfils específics del públic. Per a això, es defineix el perfil de consumidor cultural, s’expliquen les principals estratègies per a estudiar aquest públic i s’esclareix el potencial de la narrativa digital en l’àmbit museístic a través d’un estudi bibliogràfic i de bones pràctiques. [-]
This study seeks to confirm the hypothesis that including digital tools and narratives contributes to generating greater engagement between museums and specific audience profiles. To this end, the ... [+]
This study seeks to confirm the hypothesis that including digital tools and narratives contributes to generating greater engagement between museums and specific audience profiles. To this end, the cultural consumer profile is defined, the main strategies to study this audience are explained and the potential of digital storytelling in the museum field is clarified through a bibliographical study and best practices. [-]
Publicado en
Diferents. Revista de museus, Núm. 8 (2023)Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess