Proposta d'estudi de l'expressió i la comprensió de les emocions a través del text narratiu al curs de 1r d’ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Proposta d'estudi de l'expressió i la comprensió de les emocions a través del text narratiu al curs de 1r d’ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Piquer Vidal, Adolfo; Universitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures EuropeesFecha de publicación
2022-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest treball s’exposa una proposta d’estudi per tal de fer una anàlisi
del coneixement de les emocions en l’alumnat del 1r curs de l’Educació
Secundària Obligatòria (ESO), per mitjà de la comprensió lectora i ... [+]
En aquest treball s’exposa una proposta d’estudi per tal de fer una anàlisi
del coneixement de les emocions en l’alumnat del 1r curs de l’Educació
Secundària Obligatòria (ESO), per mitjà de la comprensió lectora i l’expressió
escrita en l’assignatura de Valencià: Llengua i Literatura. Per a portar a terme
aquesta anàlisi, la proposta està basada en la tipologia textual narrativa, ja que és
una de les més treballades durant els cursos de l’Educació Primària, i és també
una de les principals tipologies que es treballen en el curs esmentat. Aquesta
proposta d’estudi ocupa el temps d’entre cinc i huit sessions completes, tenint en
compte la durada habitual de 55 minuts que solen tindre. Les sessions es
divideixen alhora en tres grans blocs: les sessions introductòries, les adreçades a
la comprensió lectora, que es porten a terme amb dos textos que s’han de
treballar de manera individual i de manera col·lectiva, respectivament, i les
adreçades a l’expressió escrita, en què l’alumnat té un paper més actiu i
motivador, ja que tenen l’objectiu final de formar part d’un concurs literari.
Aquesta proposta també compta amb un apartat específic en què es preveuen les
dificultats possibles i les solucions que es podrien aplicar davant d’alguna
d’aquestes. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | emocions | text narratiu | expressió | comprensió
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2021/2022
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess