Seràs qui vulgues ser
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Seràs qui vulgues serAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Balaguer Rodríguez, Patricia; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2021-11-12Editor
Universitat Jaume IResumen
El document present és un Treball de Final de Grau de Mestra d'Educació Infantil en la Universitat
Jaume I. Aquest Treball de Final de Grau pertany a la modalitat professionalitzadora i té el següent
objectiu: ... [+]
El document present és un Treball de Final de Grau de Mestra d'Educació Infantil en la Universitat
Jaume I. Aquest Treball de Final de Grau pertany a la modalitat professionalitzadora i té el següent
objectiu: investigar el rol docent atenent la diversitat i oferir una proposta per a donar
referents a tot l'alumnat.
En primer lloc, el marc teòric naix de la història única, explicant els seus problemes i conseqüències
fins a arribar a la solució.
Després, s'explica l'elaboració, l'anàlisi dels resultats i les conclusions del qüestionari. Aquest
qüestionari està creat per a obtenir informació directa de mestres d'infantil sobre alguns aspectes
relacionats amb la seua formació universitària i el seu rol docent davant les diferències individuals
del seu alumnat.
Finalment, expose la meua proposta i el procés d'intervenció a l'aula de 4 anys B d'un centre
educatiu de Castelló de la Plana. Aquesta proposta consisteix a oferir a l'alumnat possibles referents
de l'àmbit professional. [-]
This document is an End of Degree Project in Early Childhood Education Teacher at the University
Jaume I. This Final Degree Project belongs to the professionalisation modality and has the following
objective: to ... [+]
This document is an End of Degree Project in Early Childhood Education Teacher at the University
Jaume I. This Final Degree Project belongs to the professionalisation modality and has the following
objective: to investigate the teaching role in relation to diversity and to offer a proposal to
provide referents for all students.
Firstly, the theoretical framework is based on the single history, explaining its problems and
consequences in order to reach a solution.
Then, the elaboration, the analysis of the results and the conclusions of the questionnaire are
explained. This questionnaire is created to obtain direct information from early childhood teachers
about some aspects related to their university training and their teaching role in the face of the
individual differences of their pupils.
Finally, I present my proposal and the process of intervention in the 4 year B classroom of an
educational centre in Castellón de la Plana. This proposal consists of offering the pupil possible
referents from the professional field. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2020/2021
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess