kult-ur_2021_v.8_n.16
kultur, vol. 8, núm. 16, any 2021
Cultura a la intempèrie: nous trànsits territorials dels Museus, Centres d’art i Institucions culturals i patrimonials
DOI: http://dx.doi.org/10.6035/kult-ur
ISSN: 2386-5458
ÍNDEX
ACRÒPOLI
1. Editorial. p. 9-16
ÀGORA
2. Vol. 8. Nº 16 Introducció a «Cultura a la intempèrie: nous trànsits territorials dels Museus, Centres d’art i Institucions culturals i patrimonials». Glòria Jové . p. 19-40
3. Pràctiques artístiques En Cures pal·liatives. La Bona Mort. Roser Sanjuán, Albert Potrony. p. 41-66
4. Barcelona Dibuixa. Participació, Creativitat I Territori. Anna Guarro Navarro. p. 67-82
5. Irrealitat augmentada: el mite, l'art polític i l'espectador El mite, l'art polític i l'espectador. Quim Bonastra, Joan Deulofeu, Ana María Álvarez, Enrique Baeza. p.83-108
6. Quines relacions podrien existir entre l'escola i la comunitat? Simon Williams. p. 109-138
7. Una Biennal en temps de pandèmia i la centralitat del comissariat educatiu Igor Moraes Simões, Luciana Gruppelli Loponte. p. 139-154
EXTRAMURS
8. Patrimoni pedagògic del segle XX, una herència cultural a protegir: El Museu Pedagògic de Castelló (MPdC) i les seues tasques de conservació i restauració Elvira Safont Cruz. p. 157-172
9. Hinche: territori de pau, centre de sabers llauradors. Caminant la utopia Miguel Antonio Rodríguez Suárez. p. 173-202
STOA
10. Egolactante, todo tanto Javier Peñafiel. p. 205-209
11. La utilidad de lo ruinoso Isidoro Valcárcel Medina. p. 211-214
12. El museo: es la escuela, son ustedes Luis Camnitzer. p. 215-218
13. Museu Trepat Tàrrega: crònica híbrida entre patrimoni/recerca, pedagogia i art contemporani Roser Miarnau Pomés, Alba Cuñé Solé, Jaume Espinagosa Marsà. p. 219-228
BIBLOS
14. Educando más allá de las aulas María Auxiliadora Sales Ciges. p.231-233
15. Sombras del sistema Laia Fernàndez Armengol. p.235-236