kultur, vol. 8, núm. 16, any 2021

Cultura a la intempèrie: nous trànsits territorials dels Museus, Centres d’art i Institucions culturals i patrimonials

DOI: http://dx.doi.org/10.6035/kult-ur

ISSN: 2386-5458

 

ÍNDEX

- Número complet

ACRÒPOLI

1. Editorial. p. 9-16

ÀGORA

2. Vol. 8. Nº 16 Introducció a «Cultura a la intempèrie: nous trànsits territorials dels Museus, Centres d’art i Institucions culturals i patrimonials». Glòria Jové . p. 19-40

3. Pràctiques artístiques En Cures pal·liatives. La Bona Mort. Roser Sanjuán, Albert Potrony. p. 41-66

4. Barcelona Dibuixa. Participació, Creativitat I Territori. Anna Guarro Navarro. p. 67-82

5. Irrealitat augmentada: el mite, l'art polític i l'espectador El mite, l'art polític i l'espectador. Quim Bonastra, Joan Deulofeu, Ana María Álvarez, Enrique Baeza. p.83-108

6. Quines relacions podrien existir entre l'escola i la comunitat? Simon Williams. p. 109-138

7. Una Biennal en temps de pandèmia i la centralitat del comissariat educatiu Igor Moraes Simões, Luciana Gruppelli Loponte. p. 139-154

EXTRAMURS

8. Patrimoni pedagògic del segle XX, una herència cultural a protegir: El Museu Pedagògic de Castelló (MPdC) i les seues tasques de conservació i restauració Elvira Safont Cruz. p. 157-172

9. Hinche: territori de pau, centre de sabers llauradors. Caminant la utopia Miguel Antonio Rodríguez Suárez. p. 173-202

STOA

10. Egolactante, todo tanto Javier Peñafiel. p. 205-209

11. La utilidad de lo ruinoso Isidoro Valcárcel Medina. p. 211-214

12. El museo: es la escuela, son ustedes Luis Camnitzer. p. 215-218

13. Museu Trepat Tàrrega: crònica híbrida entre patrimoni/recerca, pedagogia i art contemporani Roser Miarnau Pomés, Alba Cuñé Solé, Jaume Espinagosa Marsà. p. 219-228

BIBLOS

14. Educando más allá de las aulas María Auxiliadora Sales Ciges. p.231-233

15.  Sombras del sistema Laia Fernàndez Armengol. p.235-236