Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s'integra? Per a què?
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8015
comunitat-uji-handle3:10234/8621
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s'integra? Per a què?Autoría
Fecha de publicación
2020Editor
Publicacions de la Abadia de MontserratISSN
0214-8188Cita bibliográfica
Martí, Otilia. «Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s’integra? Per a què?». Caplletra. Revista Internacional de Filologia, [en línia], 2020, Núm. 68, p. 219-42Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/article/view/16478Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
Aquest article té dos objectius. D’una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l’altra, avaluar aquest enfocament des d’una perspectiva ... [+]
Aquest article té dos objectius. D’una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l’altra, avaluar aquest enfocament des d’una perspectiva plurilingüe. Quant al primer objectiu, aclarirem la diferència entre conceptes com TILC i AICLE que, sovint, de manera errònia, es presenten com equivalents. Pel que fa al segon objectiu, revisarem una de les qüestions més recurrents en la majoria dels debats sobre educació plurilingüe com és la possibilitat d’adquirir la llengua meta sense posar en perill ni l’aprenentatge de continguts ni el de les llengües primeres. La inclusió de pedagogies basades en els gèneres textuals, el desenvolupament de la consciència metalingüística de l’estudiantat o l’adopció de pràctiques translinguals semblen claus per a fer realitat tot el potencial didàctic d’un TILC de qualitat. [-]
Entidad financiadora
MINECO | Universitat Jaume I
Código del proyecto o subvención
FI2016-78584-P | P1·1B2015-2 | 3621/18
Título del proyecto o subvención
Projectes d’Innovació Educativa de la Unitat de Suport Educatiu (USE)
Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- ANG_Articles [305]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: