Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMora Fernández, Inés
dc.contributor.otherSorribes Membrado, Susana
dc.date.accessioned2021-03-03T18:50:29Z
dc.date.available2021-03-03T18:50:29Z
dc.date.issued2020-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192426
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractAquest estudi té com a objectiu principal analitzar les opinions del professorat, famílies i alumnat del Centred’educació Infantil i Primària Mestre Enric Soler i Godessobre aspectes definitoris d’una educació inclusiva, a través de l’aplicació d’un instrument d’avaluació.Per a açò s’aprofundiràsobre el concepte d’inclusió i la seua evolució. I es crearà una ferramenta per veure les barreres que queden a la societat sobre la inclusió i el dret a l’educació de les persones.Per fer possible aquest treball, primer veurem les lleis que han arribat a posar la inclusió al lloc on es troba avui en dia i després d’una xicoteta evolució de coms’ha arribat, per a la intervenció coneixerem el treball que es va a realitzar, el centre on es farà, la metodologia que seguirem i veurem els resultats i la valoració per crear unes propostes de millora per al centre en qüestió.ca_CA
dc.description.abstractThe main objectiveof this research is to analyse teachers, families and student opinions’ about Enric Soler i Godes, Primary and Kinder garden teacher. This research is related to the inclusive education and try to define some aspects through the application of an assessment tool. Following this purpose, the concept of inclusion will be studied in depth. The tool that we are going to use will be created to see the different barriers that still remain in the society about inclusion and the right of having a fair education.In order to make this possible, first we will revise the laws and their evolution so far. After this, we will start our intervention knowing what work has to be done, the centre where we will develop it and the methodology that we need to employ. Finally, we will be able to claim some proposals to improve the centre education thanks to the use of our assessment tool.ca_CA
dc.format.extent34 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjecteducació inclusivaca_CA
dc.subjectinstrument d’avaluacióca_CA
dc.subjectinclusióca_CA
dc.subjectevolucióca_CA
dc.subjectlleisca_CA
dc.subjectintervencióca_CA
dc.subjectmetodologiaca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectinclusive educationca_CA
dc.subjectassessment toolca_CA
dc.subjectinclusionca_CA
dc.subjectevolutionca_CA
dc.subjectlawsca_CA
dc.subjectinterventionca_CA
dc.subjectmethodologyca_CA
dc.titleInclusió a les escolesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem