Inclusió a les escoles
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Inclusió a les escolesAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Sorribes Membrado, SusanaFecha de publicación
2020-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar les opinions del professorat, famílies i alumnat del Centred’educació Infantil i Primària Mestre Enric Soler i Godessobre aspectes definitoris d’una educació ... [+]
Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar les opinions del professorat, famílies i alumnat del Centred’educació Infantil i Primària Mestre Enric Soler i Godessobre aspectes definitoris d’una educació inclusiva, a través de l’aplicació d’un instrument d’avaluació.Per a açò s’aprofundiràsobre el concepte d’inclusió i la seua evolució. I es crearà una ferramenta per veure les barreres que queden a la societat sobre la inclusió i el dret a l’educació de les persones.Per fer possible aquest treball, primer veurem les lleis que han arribat a posar la inclusió al lloc on es troba avui en dia i després d’una xicoteta evolució de coms’ha arribat, per a la intervenció coneixerem el treball que es va a realitzar, el centre on es farà, la metodologia que seguirem i veurem els resultats i la valoració per crear unes propostes de millora per al centre en qüestió. [-]
The main objectiveof this research is to analyse teachers, families and student opinions’ about Enric Soler i Godes, Primary and Kinder garden teacher. This research is related to the inclusive education and try to ... [+]
The main objectiveof this research is to analyse teachers, families and student opinions’ about Enric Soler i Godes, Primary and Kinder garden teacher. This research is related to the inclusive education and try to define some aspects through the application of an assessment tool. Following this purpose, the concept of inclusion will be studied in depth. The tool that we are going to use will be created to see the different barriers that still remain in the society about inclusion and the right of having a fair education.In order to make this possible, first we will revise the laws and their evolution so far. After this, we will start our intervention knowing what work has to be done, the centre where we will develop it and the methodology that we need to employ. Finally, we will be able to claim some proposals to improve the centre education thanks to the use of our assessment tool. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | educació | educació inclusiva | instrument d’avaluació | inclusió | evolució | lleis | intervenció | metodologia | education | inclusive education | assessment tool | inclusion | evolution | laws | intervention | methodology
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess