Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorHuguet Català, Laura
dc.contributor.otherChiva-Bartoll, Oscar
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-02-09T14:15:41Z
dc.date.available2021-02-09T14:15:41Z
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191839
dc.description.abstractEl cos, el moviment i el joc tenen un paper fonamental en el correcte desenvolupament evolutiu, cognitiu i psicomotor dels infants. Per això aquest treball té la finalitat de reflectir la importància de la psicomotricitat en l’etapa d’educació infantil. Més concretament, es centra en buscar resposta a la qüestió sobre com orientar i treballar la psicomotricitat en educació infantil per tal d’optimitzar els esforços invertits. Possiblement existiran moltes respostes possibles, però el treball intentarà com a mínim aproximar-se a alguna opció vàlida. Per a això, en primer lloc, s’analitzarà el Decret 38/2008 pel qual s’estableix el currículum del segon cicle d’educació infantil; i, tot seguit, el treball indagarà sobre la base teòrica existent, així com sobre el coneixement de professionals que es dediquen al camp de la psicomotricitat i l’educació. També es farà un anàlisi a partir de la pròpia observació directa en diverses sessions de la Pràctica Psicomotriu Aucouturier a un grup d’infants de 4 anys d’un col·legi de Girona. Un grup amb molta diversitat, tant a nivell cognitiu, motriu, de llenguatge i expressiu.ca_CA
dc.description.abstractThe body, movement and play have a fundamental role in the correct evolutionary, cognitive and psychomotor development of children; Therefore, this work aims to reflect the importance of psychomotricity in the early childhood education. More specifically, it focuses on finding a response on how to guide and work psychomotor skills in early childhood education in order to optimise the efforts invested. There may be many possible answers, but this work will try to approach, at least, a valid option. For this reason, firstly, Decree 38/2008 will be analysed, which establishes the curriculum of the second cycle of early childhood education. Then, we will review the existing theoretical basis, as well as the knowledge of professionals engaged in the field of psychomotor and education. An analysis will also be carried out from the direct observation in various sessions of the Aucouturier psychomotor practice to a 4 year group of children at a Girona school. A group with a lot of cognitive, driving, language and expressive diversity.ca_CA
dc.format.extent41 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectpsicomotricitatca_CA
dc.subjectcosca_CA
dc.subjectmovimentca_CA
dc.subjectjocca_CA
dc.subjectdesenvolupament integralca_CA
dc.subjectpsychomotricityca_CA
dc.subjectbodyca_CA
dc.subjectmovementca_CA
dc.subjectgameca_CA
dc.subjectintegral developmentca_CA
dc.titleLa Pràctica Psicomotriu Aucouturier en el desenvolupament infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem