Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVidal Rodríguez, Mar
dc.contributor.otherTraver Martí, Juan Andrés
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2021-01-12T11:30:51Z
dc.date.available2021-01-12T11:30:51Z
dc.date.issued2020-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191165
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2019/2020.ca_CA
dc.description.abstractEn el següent treball es presenta l’informe d’avaluació psicopedagògica de la Fase I del projecte social “Transformant el nostre món; canviem les regles del joc amb l’economia del bé comú”. Aquest ha estat realitzat per la Fundació Novessendes de Betxí i implementat per alumnes de quart de l’ESO de l’IES Betxí. La finalitat d’aquest estudi és trobar punts forts i febles del projecte des dels ulls de la psicopedagogia comunitària i inclusiva que acompanya de manera activa, participant en el seu desenvolupament. Metodologicament es tracta d’un estudi de cas avaluatiu que a partir d’un anàlisi de contingut qualitatiu i quantitatiu, busca evidències mitjançant diferents instruments per a extraure uns resultats concrets de tres eixos bàsics del projecte: el disseny, els materials i la posada en acció. Aquests resultats ens porten a defensar dins del projecte la presència i la implicació dels agents de la comunitat educativa; la coherència tant teòrica com metodològica, per a portar-la conseqüentment a l’aula ; i, finalment, a veure els valors defensats per l’Economia del Bé Comú com una eina per a la transformació del món que requereix canvis sostenibles, que comencen des del local per al global.ca_CA
dc.description.abstractThe following work presents the psycho-pedagogical evaluation report of Phase I of the social project “Transforming our world; we change the rules of the game with the economy of the common good. " This has been carried out by the Novessendes Foundation of Betxí and implemented by fourth-grade ESO students at IES Betxí. The goal of this study is to find strengths and weaknesses of the project itself through the eyes of community-inclusive psychopedagogy that actively accompanies, participating in its development. Methodologically, this is an evaluative case study that, based on an analysis of qualitative and quantitative content, seeks evidence through different instruments to extract specific results from three basic axes of the project: design, materials and the run trhought. These results lead us to defend within the project the presence and involvement of the agents of the educational community; both theoretical and methodological coherence, to bring it consistently to the classroom; and, finally, to see the values defended by the Economy of the Common Good as a tool for the transformation of the world that requires sustainable changes, starting from the local to the global.ca_CA
dc.format.extent57 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectEconomia del Bé Comúca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectpsicopedagogiaca_CA
dc.subjectinclusióca_CA
dc.subjecttransformacióca_CA
dc.subjectEconomy of the Common Goodca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectpsychopedagogyca_CA
dc.subjectinclusionca_CA
dc.subjecttransformationca_CA
dc.titleInforme d’Avaluació Psicopedagògica: Projecte “Transformant el nostre món: canviem le regles del joc amb l’economia del Bé Comú” Un projecte de la Fundació Cívica Novessendesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem