Informe d’Avaluació Psicopedagògica: Projecte “Transformant el nostre món: canviem le regles del joc amb l’economia del Bé Comú” Un projecte de la Fundació Cívica Novessendes
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/80807
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Informe d’Avaluació Psicopedagògica: Projecte “Transformant el nostre món: canviem le regles del joc amb l’economia del Bé Comú” Un projecte de la Fundació Cívica NovessendesAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Traver Martí, Juan Andrés; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-07-20Editor
Universitat Jaume IResumen
En el següent treball es presenta l’informe d’avaluació psicopedagògica de la Fase I del projecte social “Transformant el nostre món; canviem les regles del joc amb l’economia del bé comú”. Aquest ha estat realitzat ... [+]
En el següent treball es presenta l’informe d’avaluació psicopedagògica de la Fase I del projecte social “Transformant el nostre món; canviem les regles del joc amb l’economia del bé comú”. Aquest ha estat realitzat per la Fundació Novessendes de Betxí i implementat per alumnes de quart de l’ESO de l’IES Betxí. La finalitat d’aquest estudi és trobar punts forts i febles del projecte des dels ulls de la psicopedagogia comunitària i inclusiva que acompanya de manera activa, participant en el seu desenvolupament.
Metodologicament es tracta d’un estudi de cas avaluatiu que a partir d’un anàlisi de contingut qualitatiu i quantitatiu, busca evidències mitjançant diferents instruments per a extraure uns resultats concrets de tres eixos bàsics del projecte: el disseny, els materials i la posada en acció.
Aquests resultats ens porten a defensar dins del projecte la presència i la implicació dels agents de la comunitat educativa; la coherència tant teòrica com metodològica, per a portar-la conseqüentment a l’aula ; i, finalment, a veure els valors defensats per l’Economia del Bé Comú com una eina per a la transformació del món que requereix canvis sostenibles, que comencen des del local per al global. [-]
The following work presents the psycho-pedagogical evaluation report of Phase I of the social project “Transforming our world; we change the rules of the game with the economy of the common good. " This has been carried ... [+]
The following work presents the psycho-pedagogical evaluation report of Phase I of the social project “Transforming our world; we change the rules of the game with the economy of the common good. " This has been carried out by the Novessendes Foundation of Betxí and implemented by fourth-grade ESO students at IES Betxí. The goal of this study is to find strengths and weaknesses of the project itself through the eyes of community-inclusive psychopedagogy that actively accompanies, participating in its development.
Methodologically, this is an evaluative case study that, based on an analysis of qualitative and quantitative content, seeks evidence through different instruments to extract specific results from three basic axes of the project: design, materials and the run trhought.
These results lead us to defend within the project the presence and involvement of the agents of the educational community; both theoretical and methodological coherence, to bring it consistently to the classroom; and, finally, to see the values defended by the Economy of the Common Good as a tool for the transformation of the world that requires sustainable changes, starting from the local to the global. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2019/2020.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess