Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSanz Martínez, Joaquín José
dc.contributor.otherSilvestre-López, Antonio-José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.date.accessioned2020-02-18T19:52:04Z
dc.date.available2020-02-18T19:52:04Z
dc.date.issued2019-10-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/186605
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractLa societat actual crea unes necessitats que, des dels centres educatius, han de ser ateses per tal de proporcionar als joves les ferramentes necessàries per a fer front als reptes del seu dia a dia. En eixe sentit, l’educació emocional s’ha convertit en un àmbit elemental per al desenvolupament de les xiquetes i els xiquets en el món que els envolta; no obstant, eixa necessitat no va acompanyada d’una inclusió curricular, sinó que es converteix en un repte per a l’ensenyança, més, si cap, en aquells contextos socioeducatius desfavorables. Per la qual cosa, en aquest treball es presenta el disseny d’una proposta d’iniciació a l’educació emocional -en grups en què no ha sigut treballada anteriorment- i els resultats que s’han obtingut a partir d’ella. A més a més, aquesta proposta es basa en l’aprenentatge globalitzat, integrant el desenvolupament de les competències lingüístiques com un element implícit al treball emocional, atorgant així major transcendència i significativitat a l’aprenentatge. Com així han evidenciat els resultats, d’una banda la proposta globalitzada d’educació emocional i aprenentatge lingüístic ha contribuït al desenvolupament de la consciència i la regulació emocional de l’alumnat i ha proporcionat una millora en els recursos lingüístics de l’alumnat; d’altra banda, la valoració de la seua viabilitat -per part de l’ensenyança- ha resultat molt positiva, així com l’alt grau d’acceptació per part de l’alumnat.ca_CA
dc.format.extent75 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Intercultural Communication and Language Teachingca_CA
dc.subjecteducació emocionalca_CA
dc.subjectconsciènciaca_CA
dc.subjectregulacióca_CA
dc.subjectcompetències lingüístiquesca_CA
dc.subjectinvestigació en accióca_CA
dc.titleEducació emocional i aprenentatge lingüístic: iniciació a una proposta global d’aprenentatgeca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional