Mostrar el registro sencillo del ítem
Educació emocional i aprenentatge lingüístic: iniciació a una proposta global d’aprenentatge
dc.contributor.author | Sanz Martínez, Joaquín José | |
dc.contributor.other | Silvestre-López, Antonio-José | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T19:52:04Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T19:52:04Z | |
dc.date.issued | 2019-10-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/186605 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | La societat actual crea unes necessitats que, des dels centres educatius, han de ser ateses per tal de proporcionar als joves les ferramentes necessàries per a fer front als reptes del seu dia a dia. En eixe sentit, l’educació emocional s’ha convertit en un àmbit elemental per al desenvolupament de les xiquetes i els xiquets en el món que els envolta; no obstant, eixa necessitat no va acompanyada d’una inclusió curricular, sinó que es converteix en un repte per a l’ensenyança, més, si cap, en aquells contextos socioeducatius desfavorables. Per la qual cosa, en aquest treball es presenta el disseny d’una proposta d’iniciació a l’educació emocional -en grups en què no ha sigut treballada anteriorment- i els resultats que s’han obtingut a partir d’ella. A més a més, aquesta proposta es basa en l’aprenentatge globalitzat, integrant el desenvolupament de les competències lingüístiques com un element implícit al treball emocional, atorgant així major transcendència i significativitat a l’aprenentatge. Com així han evidenciat els resultats, d’una banda la proposta globalitzada d’educació emocional i aprenentatge lingüístic ha contribuït al desenvolupament de la consciència i la regulació emocional de l’alumnat i ha proporcionat una millora en els recursos lingüístics de l’alumnat; d’altra banda, la valoració de la seua viabilitat -per part de l’ensenyança- ha resultat molt positiva, així com l’alt grau d’acceptació per part de l’alumnat. | ca_CA |
dc.format.extent | 75 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Intercultural Communication and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | educació emocional | ca_CA |
dc.subject | consciència | ca_CA |
dc.subject | regulació | ca_CA |
dc.subject | competències lingüístiques | ca_CA |
dc.subject | investigació en acció | ca_CA |
dc.title | Educació emocional i aprenentatge lingüístic: iniciació a una proposta global d’aprenentatge | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |