Els beneficis de l’aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari: Experiència amb el projecte LÒVA (L’Òpera com a Vehicle d’Aprenentatge)
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Els beneficis de l’aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari: Experiència amb el projecte LÒVA (L’Òpera com a Vehicle d’Aprenentatge)Autoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Miralles-Bono, José Luis; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResumen
En el desenvolupament d'aquest treball es mostra la gran importància que té l'art en la nostra vida
i com, mitjançant un projecte anomenat LÒVA (L'Òpera com a Vehicle d'Aprenentatge), es pot
potenciar l'aprenentatge ... [+]
En el desenvolupament d'aquest treball es mostra la gran importància que té l'art en la nostra vida
i com, mitjançant un projecte anomenat LÒVA (L'Òpera com a Vehicle d'Aprenentatge), es pot
potenciar l'aprenentatge a través del procés i mitjançant les experiències que els alumnes
obtenen, ja que l'aprenentatge adquirit engloba no solament el desenvolupament cognitiu de
l'alumne, sinó també el desenvolupament social i emocional. En el projecte, que es crea amb els
alumnes de 4t del CEIP Santa Quitèria, es pretén realitzar una òpera mitjançant un procés que
busca crear un ambient de companyia i cooperació entre els alumnes.
El projecte també pretén visibilitzar els beneficis de portar a terme el Projecte LÒVA i amb ells els
beneficis que aporta l’aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari. Amb aquesta investigació-acció i
per mitjà de la pròpia experiència amb el projecte, s’observarà el desenvolupament emocional,
social i cognitiu de l'alumnat i com els alumnes han millorat la imaginació, el respecte i l'esforç
compartit a través d'una guia contínua que realitzen els mestres participants qui proposaren als
alumnes convertir-se en una companyia d'òpera; per a produir l'obra des de zero i sense l'ajuda
d'adults, permetent així connectar de forma harmònica les competències clau i els objectius
educatius de l'aula. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: