Mostrar el registro sencillo del ítem
Didàctica de les Ciències Socials. Desenvolupament d’una proposta didàctica atenent a la diversitat
dc.contributor.author | Bayó Jaime, Marc | |
dc.contributor.author | Bel, Juan Carlos | |
dc.contributor.author | Garnés Devesa, Sebastián | |
dc.contributor.author | Portolés Porcar, Sara | |
dc.contributor.author | RAMIRO ROCA, ENRIC | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T10:03:23Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T10:03:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | BAYÓ JAIME, Marc, et al. Didàctica de les Ciències Socials. Desenvolupament d’una proposta didàctica atenent a la diversitat. Fòrum de recerca, 2016, núm. 21, p. 549-557. | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184240 | |
dc.description | XXI Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2016) | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball, es va dur a terme l’aplicació d’una proposta didàctica relacionada amb les ciències socials, concretament en la geografia de la percepció. Aquesta proposta es va desenvolupar en distints centres del municipi de Nules: CEIP Pio XII, CEIP Lope de Vega i CEIP Cervantes. Aquest projecte es va realitzar en dues sessions: la primera va consistir en una petita introducció del que es volia dur a terme i, a continuació, es va repartir un mapa físic mut de l’Estat espanyol per veure quantes comunitats autònomes era capaç de recordar i ubicar en el mapa l’estudiantat participant. En la segona sessió, es va aplicar la proposta didàctica quant a l’ensenyament dels noms i la ubicació de la senyera de les comunitats; a més a més, al final de la sessió, es tornà a repartir el mapa físic mut perquè els xiquets tornaren a realitzar la mateixa activitat que al principi. Aquesta aplicació ens ha servit per a contrastar resultats i conclusions i, al mateix temps, per a veure si aquesta proposta ha sigut efectiva. Així doncs, una vegada finalitzada i aplicada la proposta, podem afirmar que els resultats han sigut positius perquè la major part de l’alumnat ha assolit el contingut i ha sabut el nom i la ubicació de totes les comunitats autònomes de l’Estat espanyol. A més a més, també podem dir que els i les alumnes van gaudir d’aquesta proposta perquè van aprendre i van jugar alhora. | ca_CA |
dc.format.extent | 9 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Publicacions de la Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca, 2016, núm. 21 | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | ciències socials | ca_CA |
dc.subject | comunitats autònomes | ca_CA |
dc.subject | treball cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | mapa físic mut | ca_CA |
dc.subject | respecte | ca_CA |
dc.title | Didàctica de les Ciències Socials. Desenvolupament d’una proposta didàctica atenent a la diversitat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2016.21.30 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |