Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBayó Jaime, Marc
dc.contributor.authorBel, Juan Carlos
dc.contributor.authorGarnés Devesa, Sebastián
dc.contributor.authorPortolés Porcar, Sara
dc.contributor.authorRAMIRO ROCA, ENRIC
dc.date.accessioned2019-10-16T10:03:23Z
dc.date.available2019-10-16T10:03:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationBAYÓ JAIME, Marc, et al. Didàctica de les Ciències Socials. Desenvolupament d’una proposta didàctica atenent a la diversitat. Fòrum de recerca, 2016, núm. 21, p. 549-557.ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184240
dc.descriptionXXI Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2016)ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball, es va dur a terme l’aplicació d’una proposta didàctica relacionada amb les ciències socials, concretament en la geografia de la percepció. Aquesta proposta es va desenvolupar en distints centres del municipi de Nules: CEIP Pio XII, CEIP Lope de Vega i CEIP Cervantes. Aquest projecte es va realitzar en dues sessions: la primera va consistir en una petita introducció del que es volia dur a terme i, a continuació, es va repartir un mapa físic mut de l’Estat espanyol per veure quantes comunitats autònomes era capaç de recordar i ubicar en el mapa l’estudiantat participant. En la segona sessió, es va aplicar la proposta didàctica quant a l’ensenyament dels noms i la ubicació de la senyera de les comunitats; a més a més, al final de la sessió, es tornà a repartir el mapa físic mut perquè els xiquets tornaren a realitzar la mateixa activitat que al principi. Aquesta aplicació ens ha servit per a contrastar resultats i conclusions i, al mateix temps, per a veure si aquesta proposta ha sigut efectiva. Així doncs, una vegada finalitzada i aplicada la proposta, podem afirmar que els resultats han sigut positius perquè la major part de l’alumnat ha assolit el contingut i ha sabut el nom i la ubicació de totes les comunitats autònomes de l’Estat espanyol. A més a més, també podem dir que els i les alumnes van gaudir d’aquesta proposta perquè van aprendre i van jugar alhora.ca_CA
dc.format.extent9 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherPublicacions de la Universitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca, 2016, núm. 21ca_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectciències socialsca_CA
dc.subjectcomunitats autònomesca_CA
dc.subjecttreball cooperatiuca_CA
dc.subjectmapa físic mutca_CA
dc.subjectrespecteca_CA
dc.titleDidàctica de les Ciències Socials. Desenvolupament d’una proposta didàctica atenent a la diversitatca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2016.21.30
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional