La socialització entre els iguals per a alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista. Un programa d'intervenció en context.
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/80807
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La socialització entre els iguals per a alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista. Un programa d'intervenció en context.Autoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Clemente Estevan, Rosa Ana; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.Fecha de publicación
2019-07-22Editor
Universitat Jaume IResumen
This work consists in carrying out a program of interaction with peers, which will take place during
the playground, and whose objective is to favor the social interaction between equals and improve
the conversational ... [+]
This work consists in carrying out a program of interaction with peers, which will take place during
the playground, and whose objective is to favor the social interaction between equals and improve
the conversational skills of the protagonist and tutor students. The participants of the program are:
the student protagonists, all with an ASD diagnosis; the student tutor, who have good social skills
but are isolated or marginalized; and the student volunteers, who have good social skills and a good
predisposition to carry out this project. This project took place over three weeks, specifically at the
time of the playground. The results of this intervention are quite encouraging to continue with the
work done, due to the positive evaluations of all the participants. [-]
Este trabajo consiste en llevar a cabo un programa de interacción con iguales, que tendrá lugar
durante el patio, i cuyo objetivo es favorecer la interacción social entre iguales y mejorar las
habilidades conversa ... [+]
Este trabajo consiste en llevar a cabo un programa de interacción con iguales, que tendrá lugar
durante el patio, i cuyo objetivo es favorecer la interacción social entre iguales y mejorar las
habilidades conversacionales del alumnado protagonista y tutor. Los participantes del programa son:
los alumnos protagonistas, todos con un diagnóstico de Trastorno del Espectro Autista; los alumnos
tutores, que cuentan con unas buenas habilidades sociales pero se encuentran aislados o marginados;
y los alumnos voluntarios, que tienen unas buenas habilidades sociales y una buena predisposición
para llevar a cabo este proyecto. Este proyecto tuvo lugar a lo largo de tres semanas, concretamente
en el tiempo del patio. Los resultados de esta intervención son bastante alentadores para continuar
con el trabajo realizado, debido a las valoraciones positivas de todos los participantes. [-]
Aquest treball consisteix a dur a terme un programa d’interacció entre iguals, que esdevindrà durant
el temps d’esbarjo, i l’objectiu del qual és afavorir la interacció social entre iguals i millorar les
habilitats ... [+]
Aquest treball consisteix a dur a terme un programa d’interacció entre iguals, que esdevindrà durant
el temps d’esbarjo, i l’objectiu del qual és afavorir la interacció social entre iguals i millorar les
habilitats conversacionals de l’alumnat protagonista i tutor. Els participants d’aquest programa són:
els alumnes protagonistes, tots amb un diagnòstic de Trastorn de l’Espectre Autista EA; els alumnes
tutors, qui compten amb unes bones habilitats socials, però es troben aïllats o marginats; i els
alumnes voluntaris, tots amb bones habilitats socials i una bona predisposició per a dur endavant
aquest projecte.
Aquest projecte es dugué a terme al llarg de tres setmanes, durant el temps d’esbarjo.
Els resultats d’aquesta intervenció són bastant alentadors per continuar amb el treball realitzat,
donades les valoracions positives de tots els participants. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess