Explicant el passat i el present Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n de l’ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Explicant el passat i el present Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n de l’ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Soriano Martí, Francisco Javier; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtFecha de publicación
2019-07-16Editor
Universitat Jaume IResumen
En les properes pàgines d’aquest document es plasma un Treball de Fi de Màster
emmarcat en el màster de Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes, ... [+]
En les properes pàgines d’aquest document es plasma un Treball de Fi de Màster
emmarcat en el màster de Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes, concretament en l’especialitat de Geografia i Història. Entre les diferents modalitats plantejades per
aquest màster, s’ha acollit a la de planificació i/o programació curricular.
Més específicament, es tracta d’una programació didàctica preparada per a l’assignatura de Geografia i Història de segon curs de l’Educació Secundària Obligatòria. La conformen tretze unitats didàctiques diferents, on s’aborden tant continguts d’història i història de l’art com de geografia. D’aquesta manera, engloba
la totalitat del currículum educatiu prescrit legalment per a aquest nivell educatiu.
En conseqüència, l’elaboració dels continguts s’ha guiat per les línies mestres
expressades en la legislació. Per tant, s’exposaran la justificació, la contextualització, els objectius, les competències, els continguts, el cronograma, les unitats
didàctiques, les especificacions metodològiques, l’avaluació, les mesures d’atenció a la diversitat, els elements transversals i l’autoavaluació docent.
Entre els objectius principals d’aquesta programació figuren el tractament simultani de les diferents disciplines, l’especial posada en valor del patrimoni historicoartístic i una alternança equilibrada entre diferents metodologies i procediments, que permeten tant l’adquisició de coneixements sobre Història i Geografia
com el desenvolupament d’habilitats i actituds a una escala més ampla. L’horitzó
és un alumnat més competent que siga capaç d’aprofitar els seus sabers en el
seu desenvolupament social, intel·lectual i ciutadà. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess