Recordem el passat, construïm el futur Una proposta de Programació Didàctica per a 4t d’ESO Ciències Socials (Història)
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Recordem el passat, construïm el futur Una proposta de Programació Didàctica per a 4t d’ESO Ciències Socials (Història)Author (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Zacarés Pamblanco, Amparo; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtDate
2019Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest Treball Final de Màster tracta la planificació d’una programació didàctica d’Història
per a un curs de 4t d’ESO en què hi haurà un total de 14 unitats didàctiques, tres de les quals
estan desenrotllades als ... [+]
Aquest Treball Final de Màster tracta la planificació d’una programació didàctica d’Història
per a un curs de 4t d’ESO en què hi haurà un total de 14 unitats didàctiques, tres de les quals
estan desenrotllades als annexos. Aquestes pretenen ser un exemple metodològic d’allò que
es realitzarà durant la programació didàctica. El propòsit d’aquesta programació és crear un
ambient òptim mitjançant activitats innovadores i motivadores per facilitar l’aprenentatge de
l’alumnat. Cal mencionar que l’alumnat treballarà a l’aula de forma individual i en equip amb
valors democràtics per tal d’afavorir el seu treball, la qual cosa serà important per crear
ciutadans, no només a l’aula, sinó per a la societat actual i el seu desenvolupament. [-]
This final research studies the planning of a History subject teaching programme for a 4th
year of high school class, which will have a total of 14 didactic units and three of them will
be developed in the annexes. ... [+]
This final research studies the planning of a History subject teaching programme for a 4th
year of high school class, which will have a total of 14 didactic units and three of them will
be developed in the annexes. These aim to be a methodological example of what will be done
during the teaching programme. The purpose of this programme is to create an excellent
work environment through innovative and motivating activities to facilitate the learning of
the students. It should be mentioned that students will work in the classroom both
individually and closely together in teams to promote democratic values in order to favour
their work, which will be important for creating citizens, not only in the classroom but also
for the actual society and its development. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Unitat didàctica | metodologia | programació didàctica | innovació | història | geografia | Didactic unit | methodology | didactic programming | innovation | history | geography
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess