Programació didàctica trimestral per a 3r ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica trimestral per a 3r ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Lorenzo Valentín, Gil; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResumen
El present document constitueix el Treball Final de Màster (TFM) del Màster
Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat,
Formació Professional i Ensenyament d’idiomes de la Universitat ... [+]
El present document constitueix el Treball Final de Màster (TFM) del Màster
Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat,
Formació Professional i Ensenyament d’idiomes de la Universitat Jaume I, en
l’especialitat de matemàtiques.
Aquest TFM forma part de la Modalitat 3 de Planificació i/o Programació
Curricular i recull una proposta de programació didàctica trimestral per
l’assignatura de matemàtiques orientades a l’ensenyament acadèmic en 3r d’ESO.
Els continguts es desenvoluparan durant el 3r trimestre del curs.
L’objectiu d’aquest TFM és realitzar una programació didàctica que puga motivar
l’alumnat, tant per la forma com per la metodologia. Els i les alumnes que han
escollit l’opció de matemàtiques acadèmiques han d’adquirir un bon nivell de
coneixements matemàtics ja que són els que cursaran el batxillerat, per tant és
cabdal una bona predisposició cap a l’assignatura i aquesta només s’obtindrà amb
una motivació adequada.
S’han dissenyat activitats amb aquesta finalitat, tractant de despertar l’interès de
l’alumnat per les matemàtiques, facilitant l’aprenentatge dels continguts, fent ús
de recursos educatius i noves tecnologies que generen més atenció per la seua
part i els ajude a millorar la comprensió.
En primer lloc, trobarem una justificació i motivació per a la redacció del present
document, que estarà dins d’un marc teòric que englobarà els conceptes que s’han
utilitzat per a poder confeccionar el tema i els objectius. A continuació, trobarem
tot el desenvolupament de les unitats didàctiques que formen la programació i
finalment les conclusions obtingudes acompanyades de la opinió personal. També
s’inclou un annex en què es detallen els objectius de l’etapa o les activitats a
realitzar entre altres continguts. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess