Programació didàctica en Matemàtiques per a 1r d’ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica en Matemàtiques per a 1r d’ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Beltrán Felip, Antonio; Universitat Jaume I. Departament de MatemàtiquesFecha de publicación
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquesta programació didàctica és el Treball Fi de Màster realitzat per l’alumne David Cabedo
Cabanes al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat,
Formació Professional i ... [+]
Aquesta programació didàctica és el Treball Fi de Màster realitzat per l’alumne David Cabedo
Cabanes al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat,
Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, especialitat en Matemàtiques, tutoritzat pel
Dr. Antonio Beltrán Felip i cursat a la Universitat Jaume I de Castelló durant el curs 2018/2019.
Amb aquest treball es pretén abordar la programació didàctica del primer curs de l’Educació
Secundària Obligatòria per a l’assignatura de Matemàtiques. Per l’elaboració d’aquesta s’ha
seguit l’estructura establerta per l’Ordre 7/2019 de la Conselleria d’Educació, Investigació,
Cultura i Esport i s’han definit els objectius, els continguts, les competències, els criteris
d’avaluació i de qualificació i els indicadors d’èxit a partir de les lleis, reials decrets, decrets i
ordres corresponents.
Per una banda, el treball consta de la programació anual del curs, on s’especifica la
metodologia general i específica a seguir, els recursos didàctics i organitzatius emprats i les
estratègies d’ensenyament i aprenentatge proposades. Quant a atenció a la diversitat,
s’ofereixen tant mesures específiques de suport educatiu com mesures de compensació
educativa.
Per altra banda, s’han desenvolupat de manera detallada les tres últimes unitats didàctiques a
mode d’exemple. Cadascuna de les unitats inclou els continguts, criteris d’avaluació, indicadors
d’èxit i competències corresponents, així com la temporalització i l’avaluació específiques. A
més a més, s’han dissenyat una sèrie d’activitats amb l’objectiu d’assolir tot allò plantejat.
Aquestes activitats estan plantejades per cobrir totes les necessitats de l’alumnat a partir dels
continguts del currículum, on s’inclou el desenvolupament de les competències clau
mitjançant diverses metodologies.
Finalment, la inclusió d’elements transversals, activitats complementàries i l’avaluació de la
pràctica docent aporta un nivell addicional a l’hora de desenrotllar l’assignatura cap a altres
àmbits i analitzar la implementació de la programació d’un mode òptim. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess