Implementació i millora d'unitat didàctica de probabilitat en el grup PR4
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Implementació i millora d'unitat didàctica de probabilitat en el grup PR4Autoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Juan, Pablo; Universitat Jaume I. Departament de MatemàtiquesFecha de publicación
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResumen
En el present treball es mostra una implementació didàctica realitzada a l’alumnat del
Programa de Reforç de 4t d’ESO (PR4) del centre IES Alfons XIII de la Vall d’Alba.
Aquest Treball Final de Màster (TFM) segueix ... [+]
En el present treball es mostra una implementació didàctica realitzada a l’alumnat del
Programa de Reforç de 4t d’ESO (PR4) del centre IES Alfons XIII de la Vall d’Alba.
Aquest Treball Final de Màster (TFM) segueix la modalitat de millora educativa, per la qual
cosa està directament lligat al pràcticum. Es basa en la implementació de la unitat didàctica de
probabilitat i successos aleatoris, recollida en l’assignatura d’Àmbit Científic, concretament en
la unitat didàctica anomenada “La terra, l’energia i els successos aleatoris”.
L’objectiu principal de l’estudi és realitzar diverses mesures de millora a la unitat didàctica
realitzada al pràcticum, amb el fi de combatre la falta de motivació i el poc interès que és
mostra, normalment, a les aules de matemàtiques. En el treball, es pretén canviar la dinàmica
d’ensenyament, substituint classes magistrals i tradicionals, per aquelles més dinàmiques i
divertides on l’alumnat interactua constantment. Per això, aquest TFM inclou diverses
activitats cooperatives, un campionat educatiu i un test online on es fa ús de les noves
tecnologies. Es busca, d’aquesta manera, un apropament a l’alumnat amb recursos que
utilitzen diàriament i amb els què se senten íntimament familiaritzats. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess