Programació didàctica per a l’assignatura de ciències de la Terra i del Medi Ambient
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Programació didàctica per a l’assignatura de ciències de la Terra i del Medi AmbientAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Hurtado Ruiz, Mónica; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalData de publicació
2019Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest document correspon al Treball Final de Màster del Màster Universitari en Professor/a
d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes de
la Universitat Jaume I, ... [+]
Aquest document correspon al Treball Final de Màster del Màster Universitari en Professor/a
d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes de
la Universitat Jaume I, al curs 2018-2019. Concretament a la modalitat 3, realització d’una
Planificació o Programació curricular.
L'objectiu és dissenyar una proposta de programació didàctica corresponent a de
l'assignatura de Ciència i Tecnologia del Medi ambient, assignatura que es cursa de manera
optativa al segon curs de batxillerat. La programació està redactada segons la normativa vigent i
contextualitzada a l'IES Benigasló de la Vall d’Uixó. Per aquest motiu, està adaptada a la realitat del
centre, així com al seu alumnat, les aules i els recursos disponibles actualment.
En aquesta proposta, es planificarà una seqüència lògica dels continguts de l'assignatura
corresponents a les diferents Unitats Didàctiques tractades, i la seua distribució temporal, que es
situarà al tercer trimestre del curs. Així mateix, es plantejaran els objectius didàctics, les
metodologies, els criteris d'avaluació, els recursos didàctics i les competències avaluades a cada
unitat, A més dels temes transversals relacionats, les pràctiques de laboratori i eixides de camp
programades.
Per fomentar l'autonomia de l'alumne i convertir-lo en l'agent principal del procés
d'aprenentatge, s'utilitzaran metodologies participatives que propicien i fomenten l’auto
aprenentatge, l'espontaneïtat i l'autonomia. Per valorar aquest aprenentatge i poder millorar tant
el procés com la pràctica docent, es dissenyaran una sèrie d'instruments de control que ens
permeta observar l'aprenentatge dels alumnes i s'establiran uns criteris de qualificació que ens
permetrà avaluar-los. També es tindran en compte les mesures necessàries d'atenció als alumnes
amb necessitats específiques d'adaptació curricular. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019.
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess