Les Avantguardes artístiques: Material didàctic per a l’ensenyament de la Història de l’Art en 2º de Batxiller
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Les Avantguardes artístiques: Material didàctic per a l’ensenyament de la Història de l’Art en 2º de BatxillerAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
González Tornel, Pablo; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
En el següent treball he tractat de proposar una nova forma d’impartir les classes en
l'assignatura d'Història de l’Art de segon de Batxillerat. Tot i que cal tenir en conter que
el curs porta a la presentació de ... [+]
En el següent treball he tractat de proposar una nova forma d’impartir les classes en
l'assignatura d'Història de l’Art de segon de Batxillerat. Tot i que cal tenir en conter que
el curs porta a la presentació de les Proves d’Accés a la Universitat, no significa que no
és puga aplicar una metodologia diferent a la que coneixem fins al moment de manera
que puguem innova i involucrar en el procés d’ensenyament-aprenentatge on
s’implique a l’alumnat en les activitats de manera que adquireixen els de manera més
eficient els coneixements. Així, a partir del desenvolupament de la unitat didàctica 16.
Les Avantguardes, es plantegen una sèrie d’activitats que permeten involucrar als
estudiants en el procés.
En quant a la planificació curricular, amb la qual ens hem guiat per a la creació de la
nostra unitat didàctica referent a Les Avantguardes que corresponen a l’assignatura
d'Història de l'Art de 2n de Batxillerat, on he tractat de respondre a totes les qüestions
referents a una programació, tenint en conter la temporalització de la unitat, els
continguts que es tractaran en aquesta unitat, les activitats que es realitzaran per tractar
els continguts, la metodologia utilitzada, els instruments d'avaluació entre altres. [-]
In the following work I have tried to propose a new way of imparting the classes in the
subject of History of Art of second of Baccalaureate. Although we must keep in mind
that the course leads to the presentation ... [+]
In the following work I have tried to propose a new way of imparting the classes in the
subject of History of Art of second of Baccalaureate. Although we must keep in mind
that the course leads to the presentation of the University Access Tests, it does not mean
that it is not possible to apply a different methodology to what we know so far so that
we can innovate and engage in the Teaching-learning process where the students are
involved in the activities so that they acquire the knowledge more efficiently. Thus,
from the development of the didactic unit 16. The Avantguardes, arise a series of
activities that allow to involve the students in the process.
As for the curricular planning, with which we have been guided for the creation of our
didactic unit regarding The Avantguardes that correspond to the subject of History of
the Art of 2nd Batxillerat, where I have tried to respond to All the questions related to a
program, containing the timing of the unit, the contents that will be discussed in this
unit, the activities that will be carried out to treat the contents, the methodology used,
the evaluation tools, among others. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Avantguardes | Batxillerat | Història de l'Art | Surrealisme | Involucrar | Avant-garde | Baccalaureate | History of Art | Surrealism | Engaging
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess