Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8013
comunitat-uji-handle3:10234/8014
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?Autoría
Fecha de publicación
2018Editor
Societat Catalana de ComunicacióISSN
2014-0304; 2014-0444Cita bibliográfica
MIQUEL SEGARRA, Susana. Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?. Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, 2018, vol. 35, no 2, p. 45-65Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/viewArticle/145036Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
La xarxa social Twitter s’ha convertit en una eina clau per a la comunicació política. Tant partits com líders utilitzen Twitter per apropar-se d’una manera directa als ciutadans. Aquesta recerca estudia el discurs ... [+]
La xarxa social Twitter s’ha convertit en una eina clau per a la comunicació política. Tant partits com líders utilitzen Twitter per apropar-se d’una manera directa als ciutadans. Aquesta recerca estudia el discurs audiovisual emprat pels líders polítics a Twitter i, al mateix temps, analitza en quina mesura afavoreixen la interacció dels usuaris. Es tracta d’un treball de camp que analitza les característiques dels tuits amb imatges i vídeos publicats pels candidats, així com les reaccions que susciten entre els seus seguidors. Per això, en aquesta investigació es realitza una anàlisi de contingut sobre una mostra formada pels tuits emesos pels perfils dels candidats polítics principals durant la campanya electoral de les eleccions generals de 2015 a Espanya. [-]
The social network Twitter has become a major tool for political communication. Both parties and leaders turn to Twitter to approach citizens. This paper studies the audiovisual discourse used by political leaders on ... [+]
The social network Twitter has become a major tool for political communication. Both parties and leaders turn to Twitter to approach citizens. This paper studies the audiovisual discourse used by political leaders on Twitter and analyzes how they favor the interaction of users. This is a field research that analyzes the characteristics of the tweets published by the candidates that incorporate images and videos, as well as the reactions which they arouse among their followers.
To do this, this research makes a content analysis of a sample formed by the tweets issued by the profiles of the main political candidates during the campaign running up to the general elections of 2015 in Spain. [-]
Publicado en
Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, 2018, vol. 35, no 2Proyecto de investigación
Ministeri d’Economia i Competitivitat del Govern d’Espanya: CSO2014-52283-C2-1-PDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- COM_Articles [807]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: