“Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món Material
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
“Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món MaterialAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Vidal, Rosario; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióFecha de publicación
2018-07-18Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball Final de Màster s’emmarca en l’àmbit de la Millora Educativa, amb la finalitat
de tractar un dels majors reptes de les assignatures de ciències: redirigir les dinàmiques
emprades dins de l’aula per ... [+]
Aquest Treball Final de Màster s’emmarca en l’àmbit de la Millora Educativa, amb la finalitat
de tractar un dels majors reptes de les assignatures de ciències: redirigir les dinàmiques
emprades dins de l’aula per tal de millorar la relació entre els continguts presentats i
l’explicació del funcionament del món material. La participació de l’alumnat en el propi procés
d’ensenyament-aprenentatge i la millora de les seues capacitats per a estendre el context dels
conceptes treballats resulta clau.
Es proposa la metodologia “Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a innovació dins
l’aula amb l’objectiu de millorar aquesta manca de relació dels coneixements presentats amb
el món real, així com els aspectes que influeixen en aquesta: el grau de participació de
l’alumnat i l’aprofundiment de l’aprenentatge.
Els resultats mostren una millora significativa en la capacitat de l’alumnat per donar sentit al
contingut. A més, la metodologia augmenta l’espectre d’alumnat que domina els conceptes
després de la presentació dels continguts. Permet als i les alumnes treballar a classe i
compartir les seues reflexions, cosa que fa nodrir a la resta i que millora la construcció del
coneixement. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2017/2018.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: