Una altra forma d'aprendre l'electricitat
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Una altra forma d'aprendre l'electricitatAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Canales Leiva, Joaquim; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióData de publicació
2018Editor
Universitat Jaume IResum
El següent Treball Final de Màster (a partir d’ara TFM) pertany a la modalitat de
millora educativa seguint les pautes de la normativa de TFM de la Universitat Jaume
I. El treball és centra en l’alumnat de 2n ESO E ... [+]
El següent Treball Final de Màster (a partir d’ara TFM) pertany a la modalitat de
millora educativa seguint les pautes de la normativa de TFM de la Universitat Jaume
I. El treball és centra en l’alumnat de 2n ESO E de l’IES Honori Garcia de la Vall d’
Uixó i pretén, a través d’una proposta de canvi metodològic i activitats relacionades
amb recursos TIC fer veure a l’alumnat actual que les classes de Tecnologia tenen
una utilitat per al dia a dia, i que a més a més, són interesants. Al llarg del primer
període de pràctiques i mitjançant una enquesta de satisfacció, l’observació directa i
entrevistes amb el professor actual, s’ha detectat que els alumnes tenen un total
desinterès per l’assignatura i tanmateix creuen que no serveix allò que fan al taller
per al seu dia a dia.
Les pautes seguides en aquest treball corresponen a la metodologia descrita com
investigació-acció. Per a portar a terme el pla d’acció s’utilitzaran part de les
sessions que componen la unitat didàctica “Electricitat bàsica”. Aquesta unitat està
dissenyada a partir dels criteris d’avaluació establerts al currículum segons la
normativa de la Comunitat Valenciana. La metodologia proposada es l’anomenada
Flipped Classroom. A més a més, també es farà ús en l’aula de les Tecnologies de
la Informació i la Comunicació (TIC) com a recurs educatiu.
Una vegada finalitzades totes les tasques programades en aquest projecte
d’investigació-acció, es pot concloure que la nova metodologia i la nova manera de
treballar han sigut ben rebudes pels estudiants, i a més a més, els resultats han sigut
completament satisfactoris. Simultàniament, l’objectiu principal s’ha assolit, però no
obstant això, després de la reflexió i el tancament del cicle d’investigació-acció han
sorgit noves propostes de millora en les quals es deuria començar a treballar,
començant per tant un cicle nou. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess