Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcía Muñoz, Eduard
dc.contributor.otherFernández Rivera, Juan José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-01-22T15:48:52Z
dc.date.available2019-01-22T15:48:52Z
dc.date.issued2018-07-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179980
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl rendiment acadèmic durant l'adolescència és un tema que preocupa a docents, mares i pares i investigadors. Durant aquesta etapa de la vida, s’ha observat un augment en l'abandó esportiu, sent la falta de temps per a compaginar esport i estudis la causa principal. Tot i això, moltes recerques suggereixen que l'esport i el rendiment acadèmic estan relacionats de forma positiva. Així, aquest projecte s’emmarca en el context de la Investigació Educativa, on l’objectiu és el de mostrar la relació entre la pràctica d’activitat física i la millora del rendiment acadèmic d’un estudiant, amb l’anàlisi de la influència d’algunes variables sobre aquest, amb l’assoliment de valors que li seran útils per a les metodologies de treball en grup en Física i Química. Per a això, s’ha realitzat un estudi transversal i longitudinal utilitzant un qüestionari com a instrument de recollida de dades. La mostra estava formada per un total de 87 persones, estudiants de Batxillerat, de la província de Castelló durant l’últim trimestre del curs 2017/2018. Els principals resultats mostren que el perfil amb millor rendiment acadèmic correspon amb persones que practiquen activitat física, gràcies als millors hàbits d'estudi, desenvolupats gràcies a aquest.ca_CA
dc.description.abstractAcademic performance during adolescence is a subject of particular concern to teachers, parents and researchers. During this stage in life, an increase of sports abandonment has been observed, due to the lack of time to combine sports and study as the main cause. Nevertheless, several studies suggest that sports and academic performance are connected positively. Thus, this project falls within the framework of Educational Research, whose aim is to show the connection between physical activity practice and the improvement of academic performance of students, using the analysis of the influence of some variables on them and with the achievement of values which would be useful in group methodologies in Physics and Chimestry classes. For this purpose, a transversal and longitudinal study has been carried out, using a survey as the instrument of data collection. The sample was constituted by a total of 87 people, amongst adolescents currently studying at college, from the province of Castelló during the last term of the 2017/2018 school year. The main results show that the profile with the best academic performance correlates with people who practise physical activity, due to better study habits, developed due to physical activity.ca_CA
dc.format.extent67 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectrendiment acadèmicca_CA
dc.subjectinvestigacióca_CA
dc.subjectactivitat físicaca_CA
dc.subjectalimentacióca_CA
dc.subjectqualitat de vidaca_CA
dc.subjectacademic performanceca_CA
dc.subjectresearchca_CA
dc.subjectphysical activityca_CA
dc.subjectalimentary habitsca_CA
dc.subjectquality of lifeca_CA
dc.titleRelació entre l'activitat física i el rendiment acadèmicen alumnes de Física i Química de Batxilleratca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional