Show simple item record

dc.contributor.authorPastor Franch, Cristina
dc.contributor.otherFerrete Sarria, Carmen
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Filosofia i Sociologia.
dc.date.accessioned2019-01-22T11:09:40Z
dc.date.available2019-01-22T11:09:40Z
dc.date.issued2018-07-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179934
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2017/2018.ca_CA
dc.description.abstractMode 3: Planning and programming curriculum. This final research is the planning of a program teaching of History for the 4th year of secondary school. It consists of 16 teaching units, three of which will be carried out in the annexes. This units have been developed to show the line methodology that we will develop along the educa-tional programming. The main objectives of the work will be to introduce the film to the contents of subject of history; to create an active and participative methodology, in which the students follow the protagonist; and work the key competencies. It will be possible to meet the objectives since the vast subject matter found in the Curriculum will allow us to do a variety of activities than in-clude all purposes. It should be noted that the students will work in the classroom both individ-ually and as a team, and always under democratic values as equal dialogue, tolerance, etc. It will be very important to create an optimal and respectful atmosphere.ca_CA
dc.description.abstractModalitat 3: Planificació i/o Programació curricular. Aquest Treball Final de Màster és la planificació d’una programació didàctica de Història per al curs 4t d’ESO. Es composarà de 16 unitats didàctiques, tres de les quals apareixeran desen-volupades als annexos. Aquestes unitats desenvolupades mostraran la línia metodològica que desenvoluparem al llarg de la programació didàctica. Els objectius principals del treball seran introduir el cinema als continguts de l’assignatura de història; crear una metodologia activa i participativa, en la que l’alumnat siga el protagonista; i treballar les competències clau. Serà possible complir els objectius ja que el vast temari trobat al Currículum ens permetrà fer diverses activitats que engloben tots els propòsits. Cal assenya-lar que l’alumnat treballarà a l’aula tant individualment com en equip, i sempre sota valors democràtics com el diàleg igualitari, la tolerància, etc. Serà molt important per crear un ambient òptim i respectuós.ca_CA
dc.format.extent92 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectTeachingca_CA
dc.subjectLearningca_CA
dc.subjectDidacticca_CA
dc.subjectMethodologyca_CA
dc.subjectCinemaca_CA
dc.subjectInnovationca_CA
dc.subjectEnsenyamentca_CA
dc.subjectAprenentatgeca_CA
dc.subjectDidàcticaca_CA
dc.subjectMetodologiaca_CA
dc.subjectCinemaca_CA
dc.subjectInnovacióca_CA
dc.subjectAvaluacióca_CA
dc.titleProgramació 4t d’ESO: Història del Món Contemporani La història a través del cinemaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record