Programació 4t d’ESO: Història del Món Contemporani La història a través del cinema
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Programació 4t d’ESO: Història del Món Contemporani La història a través del cinemaAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Ferrete Sarria, Carmen; Universitat Jaume I. Departament de Filosofia i Sociologia.Date
2018-07-19Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Mode 3: Planning and programming curriculum.
This final research is the planning of a program teaching of History for the 4th year of secondary school. It consists of 16 teaching units, three of which will be carried ... [+]
Mode 3: Planning and programming curriculum.
This final research is the planning of a program teaching of History for the 4th year of secondary school. It consists of 16 teaching units, three of which will be carried out in the annexes. This units have been developed to show the line methodology that we will develop along the educa-tional programming.
The main objectives of the work will be to introduce the film to the contents of subject of history; to create an active and participative methodology, in which the students follow the protagonist; and work the key competencies. It will be possible to meet the objectives since the vast subject matter found in the Curriculum will allow us to do a variety of activities than in-clude all purposes. It should be noted that the students will work in the classroom both individ-ually and as a team, and always under democratic values as equal dialogue, tolerance, etc. It will be very important to create an optimal and respectful atmosphere. [-]
Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular.
Aquest Treball Final de Màster és la planificació d’una programació didàctica de Història per al curs 4t d’ESO. Es composarà de 16 unitats didàctiques, tres de ... [+]
Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular.
Aquest Treball Final de Màster és la planificació d’una programació didàctica de Història per al curs 4t d’ESO. Es composarà de 16 unitats didàctiques, tres de les quals apareixeran desen-volupades als annexos. Aquestes unitats desenvolupades mostraran la línia metodològica que desenvoluparem al llarg de la programació didàctica.
Els objectius principals del treball seran introduir el cinema als continguts de l’assignatura de història; crear una metodologia activa i participativa, en la que l’alumnat siga el protagonista; i treballar les competències clau. Serà possible complir els objectius ja que el vast temari trobat al Currículum ens permetrà fer diverses activitats que engloben tots els propòsits. Cal assenya-lar que l’alumnat treballarà a l’aula tant individualment com en equip, i sempre sota valors democràtics com el diàleg igualitari, la tolerància, etc. Serà molt important per crear un ambient òptim i respectuós. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Teaching | Learning | Didactic | Methodology | Cinema | Innovation | Ensenyament | Aprenentatge | Didàctica | Metodologia | Cinema | Innovació | Avaluació
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2017/2018.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess