L’ús de la Pissarra Digital Interactiva en l’IES Els Ports (Morella)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
L’ús de la Pissarra Digital Interactiva en l’IES Els Ports (Morella)Autoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
González Tornel, Pablo; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art.Data de publicació
2018-07-19Editor
Universitat Jaume IResum
This document of TFM shows an analysis of the use of the Information and the Communication Technologies (ICT) and the Interactive Whiteboard (IWB) in the centres of Compulsory Secondary Education and specifically in ... [+]
This document of TFM shows an analysis of the use of the Information and the Communication Technologies (ICT) and the Interactive Whiteboard (IWB) in the centres of Compulsory Secondary Education and specifically in the IES Els Ports (Morella), with the purpose to check by means of a practical and real case the introduction and integration of these digital resources in the classrooms and his possible profits.
Besides, it does a didactic proposal or a project of improvement and checks his effectiveness of the ICT regarding to the perception that have the students of the education and how affect it to his performance and motivation. [-]
Aquest document de TFM mostra una anàlisi de l'ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i la Pissarra Digital Interactiva (PDI) en els centres d'Educació Secundària Obligatòria i concretament en ... [+]
Aquest document de TFM mostra una anàlisi de l'ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i la Pissarra Digital Interactiva (PDI) en els centres d'Educació Secundària Obligatòria i concretament en l'IES Els Ports (Morella), amb la finalitat de comprovar mitjançant un cas pràctic i real la introducció i integració d'aquests recursos digitals en les aules i els seus possibles beneficis.
A més, es fa una proposta didàctica o un projecte de millora i es comprova la seua efectivitat de les TIC respecte a la percepció que tenen els alumnes de l'educació i com afecten en el seu rendiment i motivació. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ICT | IWB | Digital resources | Education | Motivation | TIC | PDI | Recursos digitals | Educació | Motivació
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2017/2018.
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess