Mostrar el registro sencillo del ítem
La importància de la respiració en una aula d'instrument. Proposta pedagògica de millora de la respiració per a flauta travessera
dc.contributor.author | Julià Martín, Neus | |
dc.contributor.other | Cabedo-Mas, Alberto | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.contributor.other | Valdeolivas Novella, María Gracia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2019-01-21T12:13:15Z | |
dc.date.available | 2019-01-21T12:13:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/179858 | |
dc.description | Treball de Final de Màster Universitari en Didàctica de la Música. Codi: SBN012. Curs acadèmic 2017-2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest estudi sorgeix de la necessitat que hi ha a l'hora d’exercitar la respiració dins d’una classe d’instrument, a causa de l'escassetat de temps lectiu. Mitjançant uns qüestionaris a professors i alumnes es determinaran les necessitats existents. A partir dels resultats obtinguts, es crea una proposta didàctica, en ella es proporcionen els coneixements necessaris per al correcte aprenentatge de la tècnica respiratòria d’un músic, a més d’aconseguir que el treball de la respiració que ha estat un punt fluix dins de la dinàmica d'una aula d'instrument, canvie i a poc a poc s’estableixi dins del procés de la classe habitual. | ca_CA |
dc.description.abstract | This study arises from the need to exercise breathing within an instrument class, due to the shortage of teaching time. Through questionnaires, teachers and students will determine the existing needs. Based on the results obtained, a didactic proposal is created, in which the necessary knowledge is provided for the correct learning of the respiratory technique of a musician, as well as ensuring that the work of breathing has been a low point within the dynamics of an instrument classroom, changes and little by little settles down within the process of the usual class. | ca_CA |
dc.format.extent | 49 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Didàctica de la Música | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Didáctica de la Música | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Music Teaching | ca_CA |
dc.subject | Respiració | ca_CA |
dc.subject | música | ca_CA |
dc.subject | instruments de vent | ca_CA |
dc.subject | exercicis respiratoris | ca_CA |
dc.subject | Breathing | ca_CA |
dc.subject | music | ca_CA |
dc.subject | wind instruments | ca_CA |
dc.subject | respiratory exercises | ca_CA |
dc.title | La importància de la respiració en una aula d'instrument. Proposta pedagògica de millora de la respiració per a flauta travessera | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |