La importància de la respiració en una aula d'instrument. Proposta pedagògica de millora de la respiració per a flauta travessera
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/163534
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La importància de la respiració en una aula d'instrument. Proposta pedagògica de millora de la respiració per a flauta travesseraAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Cabedo-Mas, Alberto; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques; Valdeolivas Novella, María Gracia; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest estudi sorgeix de la necessitat que hi ha a l'hora d’exercitar la respiració dins
d’una classe d’instrument, a causa de l'escassetat de temps lectiu. Mitjançant uns
qüestionaris a professors i alumnes es ... [+]
Aquest estudi sorgeix de la necessitat que hi ha a l'hora d’exercitar la respiració dins
d’una classe d’instrument, a causa de l'escassetat de temps lectiu. Mitjançant uns
qüestionaris a professors i alumnes es determinaran les necessitats existents. A partir dels
resultats obtinguts, es crea una proposta didàctica, en ella es proporcionen els coneixements
necessaris per al correcte aprenentatge de la tècnica respiratòria d’un músic, a més
d’aconseguir que el treball de la respiració que ha estat un punt fluix dins de la dinàmica
d'una aula d'instrument, canvie i a poc a poc s’estableixi dins del procés de la classe
habitual. [-]
This study arises from the need to exercise breathing within an instrument class, due to
the shortage of teaching time. Through questionnaires, teachers and students will determine
the existing needs. Based on the ... [+]
This study arises from the need to exercise breathing within an instrument class, due to
the shortage of teaching time. Through questionnaires, teachers and students will determine
the existing needs. Based on the results obtained, a didactic proposal is created, in which the
necessary knowledge is provided for the correct learning of the respiratory technique of a
musician, as well as ensuring that the work of breathing has been a low point within the
dynamics of an instrument classroom, changes and little by little settles down within the
process of the usual class. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball de Final de Màster Universitari en Didàctica de la Música. Codi: SBN012. Curs acadèmic 2017-2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess