La importància de la respiració en una aula d'instrument. Proposta pedagògica de millora de la respiració per a flauta travessera
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/163534
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
La importància de la respiració en una aula d'instrument. Proposta pedagògica de millora de la respiració per a flauta travesseraAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Cabedo-Mas, Alberto; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques; Valdeolivas Novella, María Gracia; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2018Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest estudi sorgeix de la necessitat que hi ha a l'hora d’exercitar la respiració dins
d’una classe d’instrument, a causa de l'escassetat de temps lectiu. Mitjançant uns
qüestionaris a professors i alumnes es ... [+]
Aquest estudi sorgeix de la necessitat que hi ha a l'hora d’exercitar la respiració dins
d’una classe d’instrument, a causa de l'escassetat de temps lectiu. Mitjançant uns
qüestionaris a professors i alumnes es determinaran les necessitats existents. A partir dels
resultats obtinguts, es crea una proposta didàctica, en ella es proporcionen els coneixements
necessaris per al correcte aprenentatge de la tècnica respiratòria d’un músic, a més
d’aconseguir que el treball de la respiració que ha estat un punt fluix dins de la dinàmica
d'una aula d'instrument, canvie i a poc a poc s’estableixi dins del procés de la classe
habitual. [-]
This study arises from the need to exercise breathing within an instrument class, due to
the shortage of teaching time. Through questionnaires, teachers and students will determine
the existing needs. Based on the ... [+]
This study arises from the need to exercise breathing within an instrument class, due to
the shortage of teaching time. Through questionnaires, teachers and students will determine
the existing needs. Based on the results obtained, a didactic proposal is created, in which the
necessary knowledge is provided for the correct learning of the respiratory technique of a
musician, as well as ensuring that the work of breathing has been a low point within the
dynamics of an instrument classroom, changes and little by little settles down within the
process of the usual class. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball de Final de Màster Universitari en Didàctica de la Música. Codi: SBN012. Curs acadèmic 2017-2018
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess