Mostrar el registro sencillo del ítem
Unitats didàctiques en 3er ESO i 4rt ESO (PR)
dc.contributor.author | Burdeus Piquer, Arturo | |
dc.contributor.other | Font Ferrandis, Juan José | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Matemàtiques. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-17T10:20:13Z | |
dc.date.available | 2019-01-17T10:20:13Z | |
dc.date.issued | 2018-07-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/179750 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2017/2018. | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest text es desenvolupa un Treball Final del Màster de Professor/a d’ESO i batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes, concretament, pertanyent a l’especialitat de matemàtiques. Amb l’elaboració d’aquest treball es pretén comparar dos metodologies utilitzades al centre IES Jaume I de Borriana durant la meua estada al Pràcticum desenvolupat al llarg dels mesos d’Abril i Maig de 2018, tot valorant l´ èxit i l´ adequació de cadascuna d´elles al grup aula que les va rebre. Ambdues unitats didàctiques estan basades en el tema d’Estadística i es varen impartir a dos grups de cursos diferents però d’un mateix nivell acadèmic: al grup de 3r d’E.S.O de matemàtiques aplicades i al grup de PR4 (Programa de reforç) de 4t d’E.S.O. Així, en aquest document desenvolupem la unitat didàctica del grup de PR4 així com la seua manera d’explicar i d’avaluar a l’alumnat. Pel que fa al grup de 3r d’ESO, no entrarem en el desenvolupament de la unitat, però explicarem com es va portar a terme, quina va ser la metodologia emprada i com es va avaluar als alumnes. Tot amb la finalitat de poder comparar els resultats entre ambdues metodologies i d’aquesta manera poder extraure conclusions sobre el bon funcionament, els punts a millorar o la coherència i l’adequació de cadascuna a l’alumnat que la rep. Finalment, mostrem alguns exemples dels resultats dels exercicis i exàmens en els dos grups, i els elements utilitzats per a l’avaluació, es a dir les rúbriques i l’examen. A més a més, també es mostra la rúbrica comparativa utilitzada per a poder comparar d’una forma acurada les dues metodologies emprades i així poder extraure les conclusions adients. | ca_CA |
dc.format.extent | 79 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Unitats didàctiques en 3er ESO i 4rt ESO (PR) | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809