Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBurdeus Piquer, Arturo
dc.contributor.otherFont Ferrandis, Juan José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Matemàtiques.
dc.date.accessioned2019-01-17T10:20:13Z
dc.date.available2019-01-17T10:20:13Z
dc.date.issued2018-07-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179750
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2017/2018.ca_CA
dc.description.abstractEn aquest text es desenvolupa un Treball Final del Màster de Professor/a d’ESO i batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes, concretament, pertanyent a l’especialitat de matemàtiques. Amb l’elaboració d’aquest treball es pretén comparar dos metodologies utilitzades al centre IES Jaume I de Borriana durant la meua estada al Pràcticum desenvolupat al llarg dels mesos d’Abril i Maig de 2018, tot valorant l´ èxit i l´ adequació de cadascuna d´elles al grup aula que les va rebre. Ambdues unitats didàctiques estan basades en el tema d’Estadística i es varen impartir a dos grups de cursos diferents però d’un mateix nivell acadèmic: al grup de 3r d’E.S.O de matemàtiques aplicades i al grup de PR4 (Programa de reforç) de 4t d’E.S.O. Així, en aquest document desenvolupem la unitat didàctica del grup de PR4 així com la seua manera d’explicar i d’avaluar a l’alumnat. Pel que fa al grup de 3r d’ESO, no entrarem en el desenvolupament de la unitat, però explicarem com es va portar a terme, quina va ser la metodologia emprada i com es va avaluar als alumnes. Tot amb la finalitat de poder comparar els resultats entre ambdues metodologies i d’aquesta manera poder extraure conclusions sobre el bon funcionament, els punts a millorar o la coherència i l’adequació de cadascuna a l’alumnat que la rep. Finalment, mostrem alguns exemples dels resultats dels exercicis i exàmens en els dos grups, i els elements utilitzats per a l’avaluació, es a dir les rúbriques i l’examen. A més a més, també es mostra la rúbrica comparativa utilitzada per a poder comparar d’una forma acurada les dues metodologies emprades i així poder extraure les conclusions adients.ca_CA
dc.format.extent79 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleUnitats didàctiques en 3er ESO i 4rt ESO (PR)ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional