Mostrar el registro sencillo del ítem
Els maquis a la Tinença de Benifassà. Una proposta didàctica
dc.contributor.author | Miquel Gisbert, Alicia Mercè | |
dc.contributor.other | Gil Noé, José Vicente | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T10:58:24Z | |
dc.date.available | 2018-12-19T10:58:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/178245 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Tal com afirmen alguns autors, l'ensenyament de la història i la cultura en educació infantil no té el renom ni la importància necessària. Aquesta manca d’història i cultura la podem observar en el currículum, ja que no trobem cap apartat que ens indique treballar aquests aspectes ni com ferho. Existeixen professors que creuen amb la necessitat d’ensenyar aquesta matèria en les aules d’Educació Infantil, però, d’altra banda, trobem també altres que no pensen que s’haja de tractar amb xiquets tan menuts. En aquest treball m’he basat en un fet històric de la postguerra de l’Estat espanyol com són els maquis, en una zona concreta, La Tinença de Benifassà. La creació d’aquesta proposta didàctica té com a finalitat donar a conéixer als infants de l’escola de La Pobla de Benifassà què va succeir en el seu poble i enfortir el lligam d’aquests amb la localitat. Es durà a terme mitjançant un treball per projectes, on es realitzaran sortides, xerrades i l’elaboració d’una exposició, entre altres. En tot moment es comptarà amb la participació de les famílies i la gent del poble. La metodologia escollida es tracta d’una manera d’ensenyar globalitzadora, socialitzadora, activa i participativa que motive als xiquets a aprendre i conéixer els seus costums. | ca_CA |
dc.format.extent | 29 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | La Pobla de Benifassà | ca_CA |
dc.subject | treball per projectes | ca_CA |
dc.subject | maquis | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.title | Els maquis a la Tinença de Benifassà. Una proposta didàctica | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840