La coordianció i l'equilibri a l'Educació Infantil
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
La coordianció i l'equilibri a l'Educació InfantilAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Ortí Ferreres, Joan; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesDate
2018Publisher
Universitat Jaume IAbstract
La següent recerca d’informació està vinculada a l'àrea de l’expressió corporal en l'Educació
Infantil: capacitats perceptiu motrius (Coordinació i Equilibri).En aquesta investigació hem tractat
de conèixer el grau ... [+]
La següent recerca d’informació està vinculada a l'àrea de l’expressió corporal en l'Educació
Infantil: capacitats perceptiu motrius (Coordinació i Equilibri).En aquesta investigació hem tractat
de conèixer el grau de desenvolupament en Infantil pel que fa a l’equilibri i la coordinació i
experimentar un pla de treball per valorar si hi ha una millora en el desenvolupament.
Així doncs,s’ha passat un test a tot l’alumnat per establir el seu nivell i el punt de partida.
Posteriorment, es realitzaren sessions amb l’alumnat per treballar coordinació i l’equilibri. Amb
aquestes dades tornàrem a passar el test d’inici per comprovar l’evolució i eficàcia de la
intervenció realitzada.
Desprès de triangular la informació obtinguda es pot concloure que les sessions han donat com a
resultat una millora en les capacitats mesurades en contraposició al treball fet fins ara amb ells a
l’escola. Per tant, la hipòtesi de partida ha sigut validada amb l’experiència realitzada. [-]
The following research is linked to the area of corporal expression in childhood
education:perceptual motor capacities(Coordination and Balance).In this research we wanted to
know current balance and coordination ... [+]
The following research is linked to the area of corporal expression in childhood
education:perceptual motor capacities(Coordination and Balance).In this research we wanted to
know current balance and coordination development level in childhood education and to evaluate i
fit improves thanks to a specific workplan.
A preliminar test was done by students in order to know their starting point. Afterwards, many work
activities were done by students in order to train balance anc coordination.When all sessions were
finished,data from before and after activities was compared in order to check eficiency of these
sessions.
After analysing all data obtained we can affirm that these activities have improved all measured
capacities in comparison with work done by the students in their day by day at
school,Therefore,starting hipothesis has been validated thanks to this experience. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess