Sistema de comunicació augmentatiu per millorar la comunicació i la convivència a l'aula intercultural
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Sistema de comunicació augmentatiu per millorar la comunicació i la convivència a l'aula interculturalAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Palomero Piquer, Begoña; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
Enfront de la interculturalitat que presenta el CEIP La Mola, la present investigació té com a
objectiu millorar la comunicació i la convivència d’una aula intercultural d’aquest centre en la qual
s’ha detectat una ... [+]
Enfront de la interculturalitat que presenta el CEIP La Mola, la present investigació té com a
objectiu millorar la comunicació i la convivència d’una aula intercultural d’aquest centre en la qual
s’ha detectat una necessitat. Per tal d’aconseguir aquest es treballaran rutines, joc, emocions i
resolució de conflictes amb material d’ARASAAC (reforç visual amb pictogrames). Es porta a
terme a través de tasques actives i participatives per tal que hi hagi un aprenentatge significatiu en
l’alumnat. L’alumnat haurà de ser capaç de desenvolupar una intenció comunicativa, que gràcies
als reforços verbals, originarà una articulació dels sons i per consegüent, un augment del
vocabulari. Totes aquestes contribuiran a la millora de la comunicació entre el grup d’iguals, i al
seu torn, la convivència d’aquests a l’aula [-]
Due to the cultural diversity of CEIP La Mola has, the aim of the present research is to improve the
communication and coexistence of an intercultural classroom in this school where a need has been
detected. In order ... [+]
Due to the cultural diversity of CEIP La Mola has, the aim of the present research is to improve the
communication and coexistence of an intercultural classroom in this school where a need has been
detected. In order to achieve this goal, we are going to work routines, games, emotions and conflict
resolution with students using ARASAAC material (visual reinforcement with pictograms). This will
be carry out through active and participatory tasks to be able to reach significant learning in
students. They must be able to develop a communicative intention and we will reinforce it verbally.
Because of this reinforcement, they will learn to articulate sounds and this will increase their
vocabulary. All of these will contribute to improve the communication between the group and in
consequence, their coexistence in the classroo [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess