El input comprensible a Educació Infantil. Estudi de cas
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
El input comprensible a Educació Infantil. Estudi de casAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Marzá Ibáñez, Anna; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaDate
2018Publisher
Universitat Jaume IAbstract
En el següent article, dedicat a l’anàlisi de les diferents estratègies d’input comprensible que es
poden utilitzar a l’aula; es podrà veure com un territori com la Comunitat Valenciana, on
s’imparteixen 3 llengües ... [+]
En el següent article, dedicat a l’anàlisi de les diferents estratègies d’input comprensible que es
poden utilitzar a l’aula; es podrà veure com un territori com la Comunitat Valenciana, on
s’imparteixen 3 llengües diferents a l’escola des dels 3 anys, ha lluitat per la igualtat de les seues
dues llengües oficials (valencià i castellà) i ha afegit l’anglès com a llengua estrangera. Dintre
d’aquesta ultima, es podrà veure l’anàlisi de les estratègies d’input compressible que du a terme
una mestra especialista d’educació infantil amb el seu alumnat de 5 anys, ja que hi ha
enregistrades 6 sessions de 40 minuts transcrites i codificades segons les diferents tècniques
d’input compressible que utilitza la mestra i les reaccions que tenen els xiquets i xiquetes. [-]
In this article, dedicated to analysis different input comprehensible strategies which teachers can
use in one class; people could see how a territory like Valencian Community, where teachers teach
3 different ... [+]
In this article, dedicated to analysis different input comprehensible strategies which teachers can
use in one class; people could see how a territory like Valencian Community, where teachers teach
3 different languages in the class since kids are 3 years old, they have fought to get that 2 official
languages have the same importance in this Community and they added English like third
language. So, inside the last one, people we will see how an English teacher use these input
strategies to make clear concepts for her kids of 5 years old. So, there are 6 sessions of 40
minutes encoded with different input strategies that teacher has used in her class. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
Licencia CC-BY-NC-SA
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: